Gå til innhold

hjelp, puppene vokser i rekordfart...!

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen har et godt tips til butikker som selger bikinier for store, tunge "gravidpupper"? Har vært på alle de tradisjonelle Cubus, Lindex, hennes osv, men ingenting gir nok støtte, eller de ser ut som de passer best for dem over 60, hvis du skjønner..! Help!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5006691-hjelp-puppene-vokser-i-rekordfart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer også på dette...

Jeg synes bikiniene blir så små.. Og gå i trekant-bikini er uaktuelt fordi de gir jo ingen støtte i det hele tatt. Har ikke funnet noen som er store og stødige nok som ikke passer best på bestemødre. :)

Hm, kanskje du bruker en annen nettbank enn meg, for det har ikke kommet noe pupp hit enda:)

Fra spøk til alvor; hvor mye har du gått opp i størrelse? Jeg har gått opp ca 1 cupstørrelse, men så har jeg jammen gått opp 8 kg også, så kunne gjerne kompensert med mer pupper...

Vi har nesten samme termin forresten, jeg er rundt 11.okt

Annonse

Brukte rundt 80b før, i dag kjøpte jeg meg ny bh i 85c og den er akkurat passelig (kan ikke vokse noe mer i den...). Kjøpte en annen 85c for noen uker siden og den er for liten..

Det er kanskje ikke så mye egentlig, men jeg synes det er mer enn nok! :)

Jeg har også gått opp rundt 8kg. Kiloene og magen kom med en gang.. Godt å se at ikke alle bare har lagt på seg 2-3kg til nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...