MaLing Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 De er alle velkomne hit til meg! De skal få bre seg med de store kjolene sine i min lille sofa, de skal få spise alle mine kaker og drikke både vin og brennevin. De skal få slippe maset til skumle herr Blå og bare kose seg i boblebadet med massevis av dyre bade- remedier eller sitte med hodet i kjøleskapet og ete av hjertets lyst. De skal få bruke gubben som privatsjåfør og kokk, jeg skal ta både manikyr og pedikyr på dem, i tillegg til å rydde og vaske og stelle og pusle... Alt dette hvis de bare lover å ikke ta med den slemme og alltid like lite velkomne tante Rød...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 du sier noe dær..nu har itj æ ikm får 31mai men den får itj komme nå denne mnd har æ bestemt.Lykke te du oxo
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 Hehehehe... Den synes jeg faktisk var litt morsom ja. Utrolig godt skrevet da! =)
MaLing Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2006 Ja jeg er helt seriøs, jeg! Kom, kom! Så lenge du sveeeerger at tante Rød holder seg hjemme. Har vi en deal?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 11. mai 2006 #6 Skrevet 11. mai 2006 Hehe, bra skrevet. Slutter meg til den jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå