Gå til innhold

Loise- vil du kikke litt...

Anbefalte innlegg

Fortsatt ingen EL-her. Ikm kan nå faktisk ikke bli før enn mandag uke 21! Leser at du antageligvis hadde EL i går; så bra!

Resonerer jeg ut fra at jeg så gjerne vil ha EL, eller kan det være noe i dette:

Da jeg tempet forrige syklus, så det ut som om temperaturene hadde stabiliserte seg i forkant av EL (dag 29-35), med en liten dipp på dag 28 og 36 (EL-dagen). Denne syklusen har temperaturene vært mye mer ustabile, men hadde nå en dip på dag 34 og mer stabile temperaturer på dag 35, 36 og 37 (idag). Kan dette bety at EL faktisk er i ferd med å komme, ikke bare en haug med symptomer?

Ff-adressa mi er:

http://www.fertilityfriend.com/home/mar79

P.S. har fått til å skifte adresse så jeg fikk med nick :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5006590-loise-vil-du-kikke-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei mar79 -4.pp

Det er jo lov å håpe, men jeg syns tempene dine var litt ujevne. De ser veldig ut som en ikke-eggløsnings-syklus.. Du ser at tempen går raskt opp og ned. Mens på en mere normal syklus har man ca. samme temp en dag eller to før den går opp eller ned..(En litt roligere kurve). Men det kan jo enda skje noe.. for all del..

Jeg har havnet i samme båt som deg.. Ingen eggløsning her i gården nei. Tempen var lav igjen i dag. Kroppen har ikke klart min etterlengtende el.. *sippe litt*

Jeg er på dag 33 i syklusen. Har normalt el ca. på dag 22, så jeg har innsett at denne syklusen er helt på bærtur.. Blir nok ingen el på meg denne syklusen nei. Jeg har fått pos el tester 2 ganger med over en ukes mellomrom, så nå gir nok el opp. Håper mensen skyndter seg så jeg kan begynne på ny syklus.. Det blir en lang første pp for meg...

Ja, det ligner dessverre litt på en kurve uten eggløsning. Men så har jeg jo symptomer på EL da... ( tapp, slim, murringer...)

Lurer litt på om det kanskje skjer noe i dag jeg da.

Tempen datt ned til 36,06 i dag. Også har murringene blitt veeeldig voldsomme nå i ettermiddag, mens puppene er ekstra ømme. Målte for moro skyld tempen nå, den var 36,78 (ikke sååå høyt da), vet den varierer mye men var faktisk lavere på denne tida i går. Gjetter på EL eller tantebesøk, er for så vidt greit begge deler.

Unner ingen dette EL-styret. Synd din første pp skulle bli slik! Du får ta deg en velfortjent BIM-ferie. Men jeg lurer på hvem jeg skal mase på nå hulk hulk!

EL kan jo fortsatt komme, så jeg sier fortsatt lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...