Gå til innhold

teste eller ikke teste!!!

Anbefalte innlegg

har så lyst til å ta en graviditetstest..men vet vel egentlig at den blir negativ..har murringer nedrest i magen,ømme bryster,å trøtt å sliten.også samme symtomer som ved mens tider.har ikm til helga.leste litt lengre ned på siden der snart en liten en hadde testa positivt som også hadde ikm til helg.gratulerer foresten:)

det er jo litt dumt å teste før ikm men klarer snart ikke vente.det er jo liksom litt greit å få det negative svaret å bare bli ferdig med det for denne mnd...noen flere med ikm til helga som har testa?

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5006540-teste-eller-ikke-teste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det var jo det jeg tenkte også, at jeg skulle teste for å få avkrefta en graviditet, så jeg snart kunne begynne å tenke på noe annet...derfro ble jeg satt ut da det sto gravid...sto liksom å ventet på at "ikke" skulle poppe opp foran teksten, men det gjorde jo altså ikke det..

Jeg skjønner deg utrolig godt, det er fryktelig vanskelig å vente! På en side råder jeg deg til å vente hvis du klarer, for jeg angret nesten litt, siden risikoen for en tidlig sa tydeligvis er enda stor. Men på en annen side blir det stor skuffelse uansett om man tester positivt og så mister, eller om man tester negativt, for man vil jo så veldig at det skal gå bra.... Så dette svaret hjalp vel ingen ting...:)

Håper i hvert fall du tester positivt når du velger å teste!! Og husk at testen også kan slå ut senere hvis den bli negativ i første omgang. Men jeg ville ventet til i morgen tidlig var jeg deg, fordi det beste er å teste med morgenurin når det er såpass tidlig.

Klem

Hei

Har ikm på lørdag, tok en test for 2 dager siden, som selvfølgelig var negativ. Har lest om de som testet positiv før ikm jeg også og tenkte at jeg også kunne være like heldig, men der tok jeg feil :(

Har masse symptomer på graviditet, men vet jo at hcg ikke produseres før morkaka er dannet og egget har festet seg. Håper på positivt resultst over helga :)

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...