Gå til innhold

jippi!! Nytt undertøy som faktisk ser fint ut på :)

Anbefalte innlegg

Hehe, i ren desperasjon fordi så godt som alle bhene mine var blitt for små, kastet jeg meg i bilen og dro på undertøysshopping.. Noe av det værste som finnes spør du meg... Stakk innom Kappahl, og dro med meg en haug med bher inn i prøverommet (av merket xlnt). To av bhene satt faktisk både fint og godt! Ute i butikken igjen var jeg veldig spent på om jeg skulle klare å finne truser som var store nok til... Har nemlig helt fobi mot trange truser.. Jeg skal helst ikke kjenne at jeg har de på engang...Grunnen er vel at såfort de strammer litt i sidene, føler jeg flesket dingler over... :) og hvordan skulle det liksom gå nå med den store magen og alt.. Joda, de hadde helt opp til 2 xl!! Jippiiii! Kom hjem, og trakk de på meg, og vet dere hva? Jeg kjenner ikke at de er på, og det er ingenting som tyter ut noe sted! Jeg er så lykkelig!! hihi...så nå sitetr jeg her nydusjet og føler meg lekker (det synes samboeren også, han er ikke akkurat bortskjemt..hihi) :) Ikke mye som skal til for å glede meg i dag gitt....

Prøvde forresten en ammebh også.. men de hadde ikke større enn 90 D, og det var litt lite... Noen som har tips til gode ammebher som finnes i ca 95 D??

Fortsetter under...

hei hei!

Deilig å føle seg fin sant?!

jeg bestillte meg ammebh fra mammashop.net.....

bravado supreme heter den, den er helt herlig å ha på, den er uten spiler (jeg klarer egentlig ikke bher uten spiler til vanlig) så det er ingenting som trykker noen plasser å den sitter som støpt på.

Den gir kjempegod støtte, så jeg bruker den nå før fødselen også. hihi

Den anbefaler jeg på det sterkeste.

ha en fin kveld, nå skal jeg gå å se supernatural.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...