Gå til innhold

noen som hadde mensen, men alikevel var gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blødde noe under mitt første svangerskap og trodde derfor ikke jeg var gravid (jeg gikk på p-pillen) før jeg fikk spørsmål fra ei venninne....og da var jeg 9 uker på vei....

Jeg hadde også ei venninne som var 4 måneder på vei før hun sluttet å ha mensen!

Hvorfor lurer du?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1D-endelig*til

Var ikke jeg som skrev det opprinnelige innlegget, men jeg leste dette nå for jeg lurte på det samme. Jeg har fått mensen i dag, en uke forsinket, men blør lite og lyst rødt, med litt magesmerter.

har masse symptomer og hatt mistanke om graviditet. en positiv og en negativ cb test.

Nå tror jeg vel helst at jeg muligens har en tidlig sa.

Håper på muligheter for graviditet likevel, men syntes det ser mørkt ut.

Hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt første svangerskap fikk jeg blødning den dagen jeg skulle ha mensen. Trodde derfor ikke jeg var gravid. Hadde kraftig blødning i 2-3 dager, så var det helt slutt. Hadde ei venninne som også hadde opplevd det og var gravid. Derfor tok jeg en test som viste at jeg var gravid. Legen forklarte meg at blødningen jeg hadde hatt var en renselse. Hadde ingen blødninger videre i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt med cb en dag etter ikm, men testet negativt tre dager senere.

I dag blør jeg som vanlig mens, så jeg må nok akseptere at det ikke er noe der denne gangen...

Får jo litt håp av å lese de to innleggene her, men..

Er nok tanta som har kommet tilbake desverre...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart det går an. fordi p-pille mensen er en "falsk" mens... jeg har pco og har ikke hatt naturlig mens på 5år, men på p-pillen har jeg hatt hver mnd... så du kan være gravid å ha mens,hvis du forsetter med pilla uten å vite du er gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...