Gå til innhold

sykemeldt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det noen som har vært / er sykemeldt lenge på grunn av gravidititen ???? føler meg veldig elendig..har blitt veldig svak pga oppkast.jeg vet ikke hav skal jeg gjøre da. kan legen skrive sykemelding for en mn tror dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Jeg ble sykemeld for en uke siden. Gikk til legen for å få noe kvalmestillende. Noe jeg fikk. Men legen ville sykemelde meg. Dette fordi jeg var konstant kvalm, hadde diare og var slapp.

 

Hør med legen din. Si hvordan du har det.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen kan sikkert gi sykemelding for 14 dager.

 

Er kvalm og slapp selv, + magekramper. Er veldig forskjell på legene, så jeg håper jeg kan få en sykemelding fra augst. Utrolig hardt og tøft arbeidsmiljø, veldig fysisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!

 

Stakkars deg!!! Vet hvordan du har det..... Jeg har vært sykmeldt i 10uker..., først fikk jeg 2 uker deretter 4 uker to ganger!! Er fortsatt sykemeldt, legen min sier det er jeg som bestemmer når jeg føler meg frisk nok til å gå på jobb!! Håper du har en grei og forståelsesfull lege!!

Lykke til og god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg fikk først 11/2uke deretter da det ikke var bedring fikk jeg 4. Er fremdeles ikke i vater, mye kvalm men får i meg næring. Men det går lattelig langsomt med meg.......sukk, håper det gir deg etter 12uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...