"singel" Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Hei. Hva pleier dere å ha på disse småe barna? Tulla mi er 3 mnd, og jeg har på henne en solhatt, kortarma body og strømpebukse i vogna. Er så vanskelig å vite synes jeg hva man må ha på og ikke...
MintCondition Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 Dropper strømpebuksa jeg, og tar på bukse og sokker istedet Utover dagen blir det varmere, og ofte dropper vi først sokkene, før buksa går, og til slutt lua samme veien, så hun ligger der og sover i bare bodyen (men nå erd et visst slutt på den moroa for en stund, det var meldt 9 grader her i morgen i Trondheim... )
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 Kortermer body, bukse, sokker og helseteppe over han i vogna. Ute av vogna har han solhatt på seg. 5 mnd i Oslo.
Gjest Skrevet 10. mai 2006 #4 Skrevet 10. mai 2006 her har lillegutt lagt i kortarma body med bein,sokker og sollue. Men her har det vært 26 grader og stekende sol. Nesten for varmt å ha han i vogna uteMålte oppi vogna en dag og der var 32 grader gitt.. 2,5 mnd.
Klumpy Skrevet 10. mai 2006 #5 Skrevet 10. mai 2006 gullklumpen min er 2 mnd og spreller i kortarma body i vogna si. Hadde bommulslue tidlig på dagen men han ble klisvåt i håret så den tok jeg av etterhvert. Har helseteppe når det blir litt kjøligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå