Gjest Skrevet 10. mai 2006 #1 Del Skrevet 10. mai 2006 må vi beskytte ørene til disse små nå som det er så varmt eller holder det med solhatt pga sola??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 10. mai 2006 #2 Del Skrevet 10. mai 2006 vi har brukt solhatt med øreklaffer....litt vanskelig å holde den på hodet eneste, selvom det er knytting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gl@dmor Skrevet 10. mai 2006 #3 Del Skrevet 10. mai 2006 Er litt i tvil jeg også. Foreløpig har vi brukt en tynn bomullslue, men i dag har vi kjøpt solhatt - både med og uten øreklaffer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. mai 2006 #4 Del Skrevet 10. mai 2006 har brukt solhatt med klaffer, men syns ikke klaffene sitter så godt akkurat.. vurderer om jeg skal droppe de, er jo ikke kaldt i lufta nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebf Skrevet 10. mai 2006 #5 Del Skrevet 10. mai 2006 solhatt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsNina Skrevet 10. mai 2006 #6 Del Skrevet 10. mai 2006 jeg har en ganske stor solhatt på gutten min! Den har strikk under haken - kan anbefales - slepper å knyte den opp og igjen hver gang han drar den av hodet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsNina Skrevet 10. mai 2006 #7 Del Skrevet 10. mai 2006 men blir det kaldere igjen går jeg nok tilbake til hue! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå