Gå til innhold

intimbarbering


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hehe..pinlig spørsmål...!

 

Jeg pleier å ta alt en gang i blant...få d ned og hold d ned liksom.. også anlegger jeg en stripe... Men nå er d blitt langt og ekkelt og jeg har så lyst å ta vekk alt. Men så blir jeg litt Paranoiiiia og tenker "enn hvis jeg må på gu el noe sånn...."

 

BRYR DE SEG DA??? :-)

 

huff...er d mange som syns at barbering ikke hører hjemme v graviditet? jeg gidder ikke se ut som Skau der nede heller lissom...!

 

svar tas i mot me takk takk takk:-)

 

Bukkenikkeneie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør som du pleier, du..tenker leger ser litt av hvert og at de er vant til det meste! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier til vanlig å være barbert nedentil hele tiden. Har gjort det slik i flere år. Blitt naturlig nå liksom. Føler det er mye mer hygenisk uten hår der nede. Men nå etter at jeg har blitt gravid synes jeg det er litt flaut og komme "polert" til lege o.l. Så da lar jeg det vokse ut et par mm, og holder det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anonym.

Vil bare si at det iallefall ikke er mer hygienisk å barbere seg! Det er jo en god grunn til at vi har hår der...

 

Faktisk så er det jo slik at man lettere får infeksjoner/sopp når man er gravid, og det å barbere seg kan gjøre at man får det _enda_ lettere.

 

Så med tanke på det kan det jo være en ide å bare la det stå til de månedene svangerskapet varer, eller kanskje bare "stusse" det litt.. : )

 

Men når det er sagt så tror jeg ikke gynekologen bryr seg noe som helst om hvordan man ser ut der nede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hender jo at de barberer ved fødsel også, det betyr vel at de synes det er ok at vi stusser litt hvis det er rene regnskogen der nede,,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...