Gå til innhold

innvendig ul når en er 9+1


 Januar07 <3 Februar12

Anbefalte innlegg

skal på ul når jeg er 9+1 og lurer på om man må det ta innvendig?har ikke veldig lyst til det!:)men må man så må man.vil bare vite hva jeg må forberede meg på.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om man kan ta utvendig UL, men det er ikke så ikke det altså..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min første ul var jeg omtrent så langt som deg....i allefall et sted i uke 10. Hun forsøkte både med innvendig og utvendig ul på meg....Det ble litt uklare bilder på den utvendige, så den innvendige viser nok de beste bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg fødte en gutt for snart 12 måneder siden, men sniker meg inn her avogtil fremdeles ;o)

 

Jeg tok innvendig ultralyd da jeg var 12 uker på vei. Da fortalte jordmoren til meg at de prøvde som regel med utvendig først, og tok innvendig hvis de så at det ble utydelige bilder.

 

Jeg var ganske overvektig da jeg ble gravid og var på UL i uke 12, og da fikk vi best resultat med innvendig UL...

 

LYKKE TIL!!!!!!!!!!!

 

Hilsen verpesyke meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+0. Tok innvendig UL i går. Du trenger ikke grue deg, du kjenner ingenting! - og du kommer kun til å fokusere på det som skjer på skjermen! :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mensana

 

Hvordan var det å ta innvendig UL? Hva så du? Ligger en uke bak deg og er nysgjerrig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for mange svar!nei får prøve å roe meg litt ned da:)det går vel greit!:)gjør det noe om faren er med da?har jo veldig lyst at han skal få se hvis hjertet banker...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) jeg var på innvendig ul på mandag og det gikk veldig greit.

Var mest fokusert på hva som skjedde på skjermen. Fant ut at jeg var 10-11 uker på vei... fikk se hjerte også rørte den masse på seg... blei så rørt at jeg måtte gråte litt... hihi :) pappaen var også med...! kunne sett på i evigheter... gikk alt for fort!

Nå gleder jeg meg bare til neste gang som er 6 juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultralyd når jeg er 9+4, regner med at det blir innvendig. Ikke så stas akkurat det, men det er bare å bite tennene sammen. Det gjør ikke vondt, er bare bluferdigheten som slår til. Jeg har valgt å ikke ha med sambo, han kan vente til det er snakk om utvendig.

 

 

http://wwwwww.min-mave.dk/index.php?vis=artikler&gaatil=3227

 

ser du ultralydbilder fra alle svangerskapets uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på UTVENDIG ul idag.og er 7+4.

Ble litt utydelig,men hun klarte å måle det hun skulle og vi såg at hjertet slo.

Så tydeligvis går det an med utvendig ul.

Kom med full urinblære,noe som var bra for da kom babyen mer til syne.

HAr normal vekt,noe hun sa også hadde innvirkning på om en kunne se noe så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde utvendig da jeg var 8 + 4 (mener jeg det var) Bildet ble da veldig utydelig for jeg var full av luft i tarmene mine samt tom blære. Innvendig ble det kjempe fint, det gjør IKKE vondt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...