Gå til innhold

altså...dumme pupper eller?

Anbefalte innlegg

Her har lillegutt sovet rundt de 3 siste ukene. Legger seg i 10 tiden og sover te 6-7. I begynnelsen forstod piuppene at de ikke trengte produsere om natta men siste uka har de vært helt rare. Våkner ikke av vond melke sprng men har bra spreng når lillegutt våkner med store kuler rundt vorta. Men forsvinner heldvis når lillegutt spiser. Men altså hva gjør jeg. Pumper eller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5006045-alts%C3%A5dumme-pupper-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier ikke hvor gammel han er naa. Men du kan godt haandpumpe ut bare disse kulene i en kopp hvos du vaakner foer han om morgenen. Greit aa ha i frysern!

Baby har nok oekt produksjonen din uten at du merket saa mye til det. Blir kulene vaerende er det lurt aa ha Lecitin (helsekost) i huset, det loeser kuler (3 kapsler per dag) og holder dem borte (1 per dag).

har spurt etter de på helsekosten her men de sier de ikke har hørt om det. noen plass på nette jeg kan bestille de? lillegutt er nå snart 12 uker. Når jeg tenker meg om har han siste ukene spist fra begge puppene, men har nå gått ned igjen til bare en. Noen store kuler men de er ikke vonde, heldigvis:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...