Gjest Skrevet 10. mai 2006 #1 Del Skrevet 10. mai 2006 Her hos oss har vi temmelig faste rutiner. Som funker for oss. Vi bader fra 18 og utover...... Og så mat og boms i sent tilo kl 19, pluss minus. Så her sitter jeg egentlig på "overtid" å skriver. Tausa er urolig, nå så jeg skal være kort... Men timen fra 17 og frem til nå, når vi skal i badekarte......huff, da er ikke noe bra nok, hunøret er "så der". Men det eneste som funker er lissom ikke "stuerent" det heller........for det er å sitte i huska (eloektrisk huske) eller vippestolen forran tv`n......da er hu rimelig fornøyd. Jeg sitter pal og forsøker leke med henne i denne timen, tøyse og tulle, men nei, veslejenta er nok sliten og klar...... Er barna deres i godt humør på denne tia på døgnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. mai 2006 #2 Del Skrevet 10. mai 2006 Grrrrr Så må naboen absolutt klippe plena NÅ!!!!!!! Jaja, jenta sover, og jeg håper hun sover over den bråket hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norris Skrevet 10. mai 2006 #3 Del Skrevet 10. mai 2006 Samme her...bortsett fra at alt er en halvtime senere...legger han 19.30 og fra 18.30 må han underholdes hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. mai 2006 #4 Del Skrevet 10. mai 2006 "Godt" vi er flere......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre søte små Skrevet 10. mai 2006 #5 Del Skrevet 10. mai 2006 Minstemannen min har seg gjerne en dupp i 17-tiden. Han legger seg for natten i 20-21-tiden. Her er det mer hektisk i 19-tiden, for da er det kveldsmat og leggetid på storebrødrene også. Puh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*jaja* Skrevet 10. mai 2006 #6 Del Skrevet 10. mai 2006 Ja egentlig når du nevner det. he he. Når vi spiser middag i 17-tiden så er hun alltid urolig...og vil opp å se hva vi putter i munnen Men hun er også litt trøtt rundt den tiden og trenger en liten dupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. mai 2006 #7 Del Skrevet 10. mai 2006 Snuppa mi sov i vogna ute i skyggen fra 16:50 til 17:30......alikevell holdt hun på og sovne på stellebordet kl 18:45.......hehe. trøtte lille vennen min........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasure Skrevet 10. mai 2006 #8 Del Skrevet 10. mai 2006 Skulle ønske vi hadde det problemet. Her er småen såpass aktiv om kvelden at han nekter å legge seg før ved 22/23-tiden. Han blir helt forvirret nå som det er sol store deler av døgnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamelukken Skrevet 10. mai 2006 #9 Del Skrevet 10. mai 2006 Han sover som regel rundt klokka 17. Og alt etter hvor lenge han sover (prøver at det ikke blir etter kl 18) sovner han for kvelden mellom 19.30 og 21. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå