norskedama1980 Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 på H&M faktisk!! 498,- syns jeg var litt stiv pris til å være H&M. Men det er verdt det. Alle andre mammajeans jeg har sett er sånne "amerikanske" modeller, men denne nye fra H&M er faktisk ganske så moderne! Flott flott! Men kjøp en str mindre enn du tror, for de utvider seg litt...
Netts Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Takk! Takk! Takk! Skal virkelig følge rådet ditt og gå og se, er fryktlig vanskelig å finne klær som passer. Er de ok rundt magen, så ser resterende av plagget som oftest helt forferdeligt ut.
sweet dreaming Skrevet 1. august 2006 #4 Skrevet 1. august 2006 ja, for når de går inn i beina kan man jo virkelig se ut som ei kule. Jeg er 157 høy, dvs lav, med en diger kulemage så jeg setter pris på de med litt boot -cut så jeg ikke ser ut som en kule på fyrstikkben..
klaes22 Skrevet 25. august 2006 #5 Skrevet 25. august 2006 En av høstens nye bukser fra 2wear er også kjempetøff. Den er smal nede. Og sitter kjempefint! Kjøpte den på mammabutikken på Nesttun i Bergen, men den finnes sikkert andre plasser også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå