Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når byttet dere somokker på flaskene? bruker nyfødt smokkene fortsatt,har ikke slitt de ut enda..jenta mi er 5 uker nå. prøvde 2er smokken isted, og det gikk ikke så bra, kom for mye, for fort..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror at smokk nr. 2 er beregnet fra 3mnd, så du får nok holde på 1. en stund til!

Skrevet

hm...det står på forpakningen at de er fra 1mnd+

Skrevet

Jeg brukte 1 til og begynne med, men når du går over til 2`er smokk så lønner det seg og legge inn litt pauser i spisinga så det ikke kommer for fort...

Her hos oss har hun en tendens til og kaste opp når det kommer for fort...

Skrevet

her er det litt omvendt, måtte begynne på 2 eren litt tidligere, da hun slet seg ut av å suge på 1 eren... tror det er veldig individuelt, er babyen din fornøyd og spiser bra, så hold deg til eneren litt til du:)

Skrevet

ja jeg forsto raskt at det er for tidlig med 2 smokk for henne. byttet til 1ern igjen =)

Skrevet

Vi begynte med 2'ern når hun var litt over 2 mnd og det har gått fint. La inn pauser i ny og ne. Nå (hun er 3 mnd 14. mai) får vi ikke lov til å ta pauser med henne, da skriker hun og vil ha tilbake smukken. ;)

Skrevet

på nam pakken stod det at vist du bruker "for liten" smokk til barnet ditt så kan det føre til mellomøre betendelse:/ men det er opp til 4 lr. 6 mnd... (tror jeg)

Skrevet

Brukte/bruker som følger:

Nyfødt - 2 mnd: ener smokk

2 mnd-4.5 mnd: ener og toer smokk

4.5-5.5 mnd: ener, toer og treer smokk.

Kommer det for fort så bruker du flere pauser evt har en med færre hull en stund til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...