Gå til innhold

Noen andre som har litt vondt i bekkenet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå snart 14 uker på vei, og kjenner en stikkende smerte i bekkenet når jeg bøyer meg eller tråkker feil. Andre som også har det slik?

Hvordan merker man bekkenløsning? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har isijas vondt jeg da.. det starta ca uke 12 .. og nå har det blitt verre.. 18+5 idag..tror det er bekkenløsning.. det kan arte seg forskjellig tror jeg ..

ikke godt i hvertfall.. på meg hjelper det å sykle i steden for å gå..

Skrevet

Ja, og det er veldig plagsomt. Har slitt med bekkenet en stund før jeg ble gravid også, mine råd er, hold deg så mye som mulig i bevegelse, vær nøye på hvordan stoler du sitter på, harde kjøkkenstoler, og trestoler på uterestauranter har vært mareritt for meg. Sykle er bra.

Skrevet

Takk for gode tips! Jeg hadde ikke så vondt med nr.1 men denne gangen kjenner jeg at det gjør vondt bak nederst i ryggen hvis jeg bøyer meg eller tråkker på siden med det ene beinet. Kan heller ikke sitte med beina i kors lenger. Det gjør så vondt...

Lurer på hvordan det blir fremover når det startet så tidlig...

Skrevet

Jeg kjente litt smerter i bekkenet da jeg bare lå og lå og var kvalm og kastet opp hele tiden... Kjente det ved halebeinet og derfra nedover den ene siden... Nå når jeg har begynt å være aktiv igjen har det blitt borte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...