Gjest Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Er nå snart 14 uker på vei, og kjenner en stikkende smerte i bekkenet når jeg bøyer meg eller tråkker feil. Andre som også har det slik? Hvordan merker man bekkenløsning? Noen som vet?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 jeg har isijas vondt jeg da.. det starta ca uke 12 .. og nå har det blitt verre.. 18+5 idag..tror det er bekkenløsning.. det kan arte seg forskjellig tror jeg .. ikke godt i hvertfall.. på meg hjelper det å sykle i steden for å gå..
Nicita73 Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 Ja, og det er veldig plagsomt. Har slitt med bekkenet en stund før jeg ble gravid også, mine råd er, hold deg så mye som mulig i bevegelse, vær nøye på hvordan stoler du sitter på, harde kjøkkenstoler, og trestoler på uterestauranter har vært mareritt for meg. Sykle er bra.
Gjest Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 Takk for gode tips! Jeg hadde ikke så vondt med nr.1 men denne gangen kjenner jeg at det gjør vondt bak nederst i ryggen hvis jeg bøyer meg eller tråkker på siden med det ene beinet. Kan heller ikke sitte med beina i kors lenger. Det gjør så vondt... Lurer på hvordan det blir fremover når det startet så tidlig...
Lilje74 Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 Jeg kjente litt smerter i bekkenet da jeg bare lå og lå og var kvalm og kastet opp hele tiden... Kjente det ved halebeinet og derfra nedover den ene siden... Nå når jeg har begynt å være aktiv igjen har det blitt borte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå