Gå til innhold

var det spotting eller er jeg....

Anbefalte innlegg

gravid?

Jeg hadde tr sist den 22 mars fikk mørk utflod den 1mai som varte i 5 dager!

Det var veldig lite hver dag! Brukte bare truseinnlegg!

ble bare en liten "stipe" i innlegget!

Etter det så har det kommi til tider mye(mer enn vanlig)

utflod som er sånn gulaktig!

Har sliti med hodepine noen uker nå uten forklaring på det!

kan jeg være gravid tror dere?

eller er det en annen forklaring på dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5005342-var-det-spotting-eller-er-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

lille_my

Hvis du hadde EL 1 mai, vil jeg tro at du har ikm 16 mai. Hvis du hadde sex rundt 30 april/1 mai så kan det jo hende du er gravid. Ville ikke testet før 17 eller 18 jeg da. Har prøvd å teste før ikm, men bare fått negativt svar og da blir man bare så oppgitt og så er testen bortkastet. Smør deg med litt tolmodighet og tenk positive tanker.¨

Lykke til:)

Hei lille_my, det er ikke mye som tyder på at det var EL-blødning du hadde 1. mai. For det første varte den jo 5 dager (vel lenge til å være en EL-blødning som vanligvis bare er kortvarig og ikke ser ut som mørk utflod). I tillegg var det jo ikke på dag 9 i syklusen du blødde dersom 1. mensdag var 22. mars, men derimot dag 41! Tror hun andre som svarte deg beregnet dagen for blødning ut i fra 22. april (og ikke 22. mars) og derfor tenkte at det var dag 9.

Summasumarum: kan godt være at du hadde mens 1. mai og at du således ikke har IKM/neste mens før i begynnelsen av juni. Men håper du er gravid allerede !

Hvis jeg var deg ville jeg ikke tenkt at jeg hadde IKM rundt 16-17.mai (jamfør at det mest sannsynlig ikke var EL blødning du hadde i begynnelsen av mai). I så fall kan det jo være at du får falske forhåpninger når tanta ikke dukker opp i de dagene (men derimot muligens i begynnelsen av juni).

Uff dette ble et langt og klønete innlegg, ville bare at du ikke skulle bli skuffa dersom du trodde du hadde IKM i midten av mai. Bruk EL-test og/eller temping så slipper du å lure :) Masse lykke til!

zzzzz-frøken

:) Du har nok helt rett i kalkuleringene dine, leste litt fort og tok 1 sykl dag på 22 april i steden for mars.

Blir bedre oversikt over sykl hvis man tester med el test og måler temp.

lille_my: håper du er blitt litt klokere av flere svar. Tvi tvi

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...