Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #1 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg har nettopp testa positivt!!!!!Det var meg med ikm den 9 Mai som hadde negativ test i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #2 Del Skrevet 10. mai 2006 Gratulerer så mye! Brukte du en annen type test i dag? Var testen helt negativ i går? Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #3 Del Skrevet 10. mai 2006 Brukte samme type test i går, og da var den helt negativ.Streken som kom frem, var svakere enn den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #4 Del Skrevet 10. mai 2006 Hvilken test bruker du om jeg tør spørre? Jeg har IKM i morgen, har ingen symptomer hverken på TR eller graviditet, men håpe er jo der... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #5 Del Skrevet 10. mai 2006 Og når har du termin? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #6 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg brukte test fra Hurtigtest.no I følge terminkalkulatoren har jeg termin 11 Januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 10. mai 2006 #7 Del Skrevet 10. mai 2006 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå