Thea Skrevet 10. mai 2006 #1 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg er 35+3 i dag. I går kveld og i natt hadde jeg masse kynnere. Føltes som jeg hadde kynnere hele tiden. Var oppe flere ganger på do i natt og fant ikke roen. Da jeg var opp i halv fire tiden var det kommet masse blod. Akkurat som om jeg hadde mensen. I tillegg kom det en slags klump som jeg ikke fikk sett hvordan så ut. Ble jo kjemperedd og ringte føden. Snakkte med en hyggelig jordmor som bad meg vente en time og se an blødningen og prøve å vekke barnet ved å drikke noe kaldt og søtt. Som sagt så gjort. Blødde ikke mer, men fikk bare ett spark. Så vi fikk komme opp på føden og ta CTG (er det det det heter). Pulsen til babyen var fin og de registrerte kynnerene som også var normale. Puh! Det var en lettelse. Men nå er alt blitt så mye mer virkelig. Det verste med det hele var at mens vi var der, var det en annen dame som holdt på å føde og hun ropte og skrek masse. Jeg ble en smule nervøs av det, ja. Huff. Jordmoren kunne ikke si om det var slimproppen eller om det var en blødning pga kynnerene. Noen som har opplevd noe liknende? Hun sa det kunne godt ta to uker og vel så det før evt fødselen ville starte selv om det var slimproppen?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5005145-skummel-opplevelse-i-nattsorry-ekle-detaljer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beth84g Skrevet 10. mai 2006 #2 Del Skrevet 10. mai 2006 Så ekkelt da. Får lissom en oppvåkning og blir minnet på hva som skal skje. Er jo skremmende med blødninger i svangerskapet da selv om det er vanlig. Blir så usikker på om alt er bra. Var fint at du ble tatt godt vare på på føden da. Kjedelig å møte på ei sur jordmor i en sånn situasjon. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5005145-skummel-opplevelse-i-nattsorry-ekle-detaljer/#findComment-5005445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå