Gå til innhold

Fødsel på gang?

Anbefalte innlegg

Våknet klokken tre i natt av at jeg hadde vondt i magen, og regnet med at jeg måtte ordentlig på do. Der fikk jeg ikke gjort annet enn å tisse, men det kom ut en klump med slim. Gikk og la meg igjen, og ble liggende med noe jeg regner med var svake rier. Sterke kynnere med Vondt i rygg og mage (mens-smerter) ca hvert 10. minutt i to timer. Så ga det seg, og gikk over til heller å bli et konstant ubehag. Var på do innimellom, og av og til kom det mere slim som nå var litt brunaktig på farge (men ikke store mengder)...

Prøvde å sove litt nå på dagen, halv-to våknet jeg av samme smertene, men de ga seg etter en halvtime (hadde da tre rier med ti minutters mellomrom). Nå er det bare ubehagelig igjen.

Er det noen som tror at jeg snart føder, eller kan jeg risikere å gå sånn i ukesvis. Har mens-termin idag, men ul-termin den 21.

Har fått beskjed av føden om bare å komme inn på en sjekk hvis jeg vil, men regner med at der vil jeg bare bli nødt til å snu igjen, så drøyer dette i det langste

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5005089-f%C3%B8dsel-p%C3%A5-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror det kan være tidlig i fødsel så jeg ville tatt meg en tur til føden for å sjekke.kanskje du har fått litt åpning..:)

lykke til og håper for din del at du føder. har hatt en del små rier selv men ingen fødsel enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...