Gå til innhold

Oktober: HAr vært på ultralyd idag :-)


Elimie :-)

Anbefalte innlegg

og det var en kjempefin opplevelse!!! Jordmora var trivelig og lo med oss når babyen ikke ville måles. Hodemålet ble til slutt målt da, etter 40 minutter, men først etter at jeg hadde vært på do og tisset, og hoppet opp og ned i håp om at den lille skulle forandre stilling. Terminen er fortsatt 3. oktober.

 

Er så gla :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig da! Jeg skal den 24. mai, syns tiden går så sakte!! Hehe... Gratulerer med frisk baby :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro da :o) Gratulerer! Fikk dere vite kjønn da? Eller ville dere ikke vite? Min tur på fredag! Gleder meg veldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått ul, jeg skal den 31 mai, har nedtelling av dager nå. gleder meg masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi ble enige igår at vi ikke ville vite kjønnet, men må innrømme at jeg prøvde å "overtale" samboer ett par ganger på ultralyd...hihi...fristelsen ble veldig stor. Men vi klarte å holde oss, og nå etterpå er jeg veldig glad for det. Vi har tenkt slik at de tingene vi blir å kjøpe til babyen vil være nøytrale i farge og slikt, så det har ikke så mye å si for det praktiske for oss. OG nå får vi heller lage to navnelister og se hva som passer til den lille. Spennende er det uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer. Vi var også på UL i dag, vi får ei lita pia:o) termin 7.okt

Hurra!(hadde vært like happy hvis det hadde blitt gutt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var også på ul i dag. Ei frisk og fin jente såg vi der:) termin blei endra frå 9.oktober til 15. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...