willow Skrevet 10. mai 2006 #1 Del Skrevet 10. mai 2006 her var det jammen rolig og lite liv i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. mai 2006 #2 Del Skrevet 10. mai 2006 Ja det var alt for rolig i dag. Og vi som var så flinke... Kanskje alle er ute i det fine været som er her sør? Poden min har fått den andre trippelvaksinen i dag, og er ganske så sutrete. Blir ikke mye tid til å være her da..... Men nå sover han, endelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. mai 2006 #3 Del Skrevet 10. mai 2006 Heisann.... Ja det har vert travelt i dag, eller , travelt og travelt fry blom, jeg har vert på besøk hos min mor....... Veldig stas når jeg kommer med veslejenta. Mormors solstråle. Oi fru G, så det har vert vaksine på dere i dag...mi skal ta den andre trippel 18 mai..... Håper alle har det bra i varmen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. mai 2006 #4 Del Skrevet 10. mai 2006 Så kjekt med besøk. Har vært på kafe med en på barselgruppa, og det var koselig. Nå skal egentlig huset tas, meeeeeeen mye kjekkere å være her... Får besøk av en svoger i kveld, så må sparke meg selv i baken å begynne å rydde litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*jaja* Skrevet 10. mai 2006 #5 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg titter som regel innom på kveldene. Idag har snuppa og jeg møtt en venninne. Vi har gått tur og skravla på kafe. Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå