Gå til innhold

Susann77, har du tid eller lyst til å se litt på meg? Gjør ikke noe om det tar litt tid...

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt spådd her inne at jeg kommer til å bli gravid i sommer, hun ene ser en gutt, hun andre ser en jente!

Har hørt at du er veldig flink og nøyaktig, så jeg lurte på om du kunne se noen graviditet hos meg i fremtiden? Vi har prøvd i 4 pp, og ønsker oss veldig et barn snart=) Setter enormt stor pris på svar, håper at et 3. svar vil gjøre meg noe klokere! Inne på BIM har du et veldig godt rykte! Jeg er født 20.01.86 og mannen min er født 22.06.80.

Jeg har et veldig åpent sinn, men ble litt forvirret sitad, derfor vil jeg gjerne sette min lit til denne spådommen=)

Fortsetter under...

Tusen takk for det - det var morro å høre :-)

Ja jeg får veldig gode energier på deg , og det kjennes ut som du vil bli gravid med ei jente. Føles som det ikke er så lenge til , med mindre ikke du er gravid allerede. Den sitter nok løpa sommeren / høsten. Så stå på , og masse lykke til :o)

Tusen takk for svar! Det var akkurat som om svaret "passet"! Jeg er ikke gravid nå, men jeg har også hatt en følelse av at en graviditet ikke er langt unna, og tiden mellom mensen da jeg er usikker på om jeg er gravid eller ei, tenker jeg på den lille som kanskje er i magen som "Lillemor" hele tiden. Tusen takk for at du tok deg tid, jeg kjente jeg fikk litt "ro" i meg nå=)

Ha en kjempeflott kveld!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...