Kirkerotte Skrevet 10. mai 2006 #1 Del Skrevet 10. mai 2006 Mulig jeg overreagerer nå, men jeg er kjemperedd og håper noen kan svare meg: Jeg er gravid i uke 7, og har hatt noen småblødninger. Var på UL i dag, men der så vi bare den lille sekken, intet foster. Har noen av dere opplevd å være til UL i uke 7 uten å se fosteret? Jeg glemte å spørre gynekologen i all min forvirrethet. Jeg skal uansett tilbake om en drøy uke, så vi får vente å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 10. mai 2006 #2 Del Skrevet 10. mai 2006 Ikke for å gjøre deg bekymret eller noe, men man pleier jo å se spira da ja, hjertet skal jo også slå da..... Kanskje du er kortere på vei enn du tror.... Vi får krysse fingre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavringen_74 Skrevet 10. mai 2006 #3 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg vil tippe at du er kortere på vei enn du tror. Du ser nok den lille søte saken ved neste ul. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå