Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag 6+1. Det viser seg at hjerte slår og babyen er akoratt som den skal være:D jeg er kjempe glad, så nå håper jeg at blødningene snart stopper og alt går bra:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så bra:-) Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne..

Lykke til videre:-)

Skrevet

Så fantastisk!!

Skrevet

Jeg har faktisk tenkt på hvordan det går med deg-og gode nyheter er godt å få.Lykke til videre med svangerskapet:)

Skrevet

jaaa så kjekkt

kan du ikke holde oss oppdatert er du snill?

kjekkt!!

Skrevet

Tusen takk for fine ord:D Jeg skal holde dere oppdatert. Føler liksom at jeg hører til her inne enda, har vert så mye på denne siden, å savner dere alle, dere har vert så snille og hjelpsome

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Så bra da!!!!!!!! deilig å høre at det forløpig går bra at den lille klamrer seg fast :-)

Klæm

Skrevet

Jeg ble glad nå! Fy, for et helvete du har hatt. Lykke til videre, og husk å oppdatere oss. Vi vil gjerne høre at det går bra:o)

Skrevet

Så kjempebra da!!!!

Nå ble jeg glad på dine vegne, kjære deg!!! Da er det bare å krysse fingrene for at spira klorer seg fast!!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

Så flott at alt står bra med den lille!

XXX alt for deg og den lille,og alt går bra videre***

Skrevet

Kjempegode nyheter det!!! Lykke til videre med svangerskapet da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...