Gå til innhold

JIPPI-vert på ultralyd


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag6+1. Det viser seg at hjerte slår og babyen er akoratt som den skal være:D jeg er kjempe glad, så nå håper jeg at blødningene snart stopper og alt går bra:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse:) Har følgt med på innleggende dine og ventet i spenning på å se hvordan det skulle gå. Nyt dagene og gled deg oveer din gravide mage:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, det var godt og høre. Har lest noen av innleggene dine, og har skjønt at du har vært bekymret....:) Men dette var en kjempe bra nyhet..:)

 

Er spent selv jeg. Har enda ikke bestilt UL time enda, men skal bestille sånn at jeg får gått til neste uke... Er redd for at spira mi ikke har noe hjerteslag denne gangen heller.....er så redd for det at jeg nesten har regnet med at det ikke er noe liv der....*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du få huske på at kjangsen for at det skjer akoratt DEG igjen er under 1%, så du har oddsen på din side. Lykke til. Håper det går bra med oss alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig sjansen for at man får en SA eller en MA under 1% når man har hatt en før? Syntes det er så mange her inne som mister hele tiden jeg.... Ja, men det lover jo bra iallefall....:)

 

Ja, får virkelig krysse fingrene for at det skal gå bra med oss alle...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at alt er bra!!;o)

 

Hvor lenge har du hatt blødninger? Hvordan startet de? Og hvordan har de vært?

 

Jeg fikk blødninger på søndag(var da 4+3), og regner nå med at kroppen driver og ordner opp i dette av seg selv! Det er derfor jeg spør!;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra, så godt å høre. Men da lurer jeg på hvor langt var du sist UL og hva så de da? Hvor stor var fostersekken sist i forhold til idag??? Jeg må gå å være piss nervøs i 5 dager til. Trodde jeg var 5+6 sist, mulig jeg har blingset med en eller to dager så kanskje 5+4. Da kunne hun bare se en svart flekk på ca 1 cm og ikke noe annet...er så redd det ikke er noe der, men det vet du vel alt om!!!!!! blør du mye enda? Jeg blør litt brunt hver dag, men mest på papiret no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det. Du har de som er uheldige å opplever mange på rad, men det er i mindre tal: Du må huske på at det er de vi hører om, ikke de som det går bra med. Så slapp av, tror ikke det skjer deg igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh kjære deg! Sååå koselig!! Nå ble jeg veldig glad!! Så deilig da. Dette går helt sikkert bra. Den lille fortsetter nok å vokse å trives inni der!!

Kos deg masse med magen og mannen din!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg kjempeglad, dette har du jo venta på så lenge. Det er tøft å gå rundt og vente sånn i uvissheten.

Håper du er ute og koser deg i det fine været og at du nå får ro til å gjøre det du burde gjøre.

 

Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Gratulerer så mye!

 

Vet hvordan du føler det med hensyn til blødninger. Jeg begynte å småblø litt i går og har hatt litt på papiret i dag også. Hvis det fortsetter i morgen så ringer jeg legen. Blir skikkelig bekymret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra:-) Har tenkt på deg siden forrige innlegg, smiler her jeg sitter:-)

 

Men jeg må si det er merkelig at legen din ikke tok blodprøver for å se at hcg nivået ditt stiger, da hadde du kanskje sluppet å gå og bekymre deg sååååå lenge som du gjorde...

 

Men lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra at alt stod godt til i dag! Jeg har ventet i spenning på å høre fra deg. Ønsker deg masse lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååå masse- skrev med deg en annen dag her,og

eg må jo fortelle eg har også vært på ultralyd idag!

Spira mi var 12 mm og levde i beste velgående og fikk se hjertet slo!

Er 7+4 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så mye!!! Det var kjempefint å høre!!

Har tenkt mye på deg, og vært så spent på hvordan det gikk på UL.

 

Kos deg masse med den lille spiren din!

 

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere som har vært på tidlig UL. Er det sånn at dere får bilde da også?

Jeg er nå 8+4 (tror jeg), og skal på UL i løpet av de nærmeste 2-3 ukene. Håper såååååå på å få et bilde, trenger en bekreftele på at det VIRKELIG er noe levende der inne, og ønsker meg noe å titte på når jeg går rundt og gleder meg....:-)

Det blir vår første, og vi har ventet LEEEEEEEEENGE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...