Gå til innhold

jipppii, jeg har en jentebaby i magen!

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliten2

Jeg var hos legen i går og fikk se lille baby sparke så fint der inne! Så spurte legen hva jeg trodde det var, og jeg sa "jente".. så smilte han lurt å pekte på de tre små strekene som visstnok er jentetissen! tårene rant nedover fjeset mitt jeg følte meg så ufattelig lykkelig.. det tok et øyeblikk for samboeren min skjønte det og for å være ærlig tro jeg ikke han skjønte mye av strekene jeg pekte til på skjermen.. Men det var et skikkelig koselig øyeblikk altså! han satt å strøk meg på foten og smilte stort! så sa han " wow, we're gonna have a daughter".. stakkars allerede da begynte nervene for at hun skulle komme hjem som 16 åring å erklære "jeg er visst gravid jeg.." hmm.. han er en merkelig fyr! men å! så glad vi er i dag!

Jeg vill e bare dele dette med dere... det er vanskelig å foklare, man vil liksom bare rope det fra hustakene!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5004383-jipppii-jeg-har-en-jentebaby-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår akkurat hva du føler for jeg fikk samme beskjed...stor ståhei i familien til min samboer...første jente...har alltid ønsket meg jente første gang jeg var gravid og hun kommer ut 26 september i år...gleder meg helt enormt og har kjøpt masse masse rosa tøy og ting og leker...tok helt av ser du:)

Gratulerer!!!!!

Er det ikke fantastisk å bli foreldre til en nydelig liten baby!!! Og at man får det kjønnet man har ønsket seg, er vel bare en bonus ;)

Vi skal også ha en liten jente, siden vi har tre gutter er det veldig rart.. men føltes faktisk litt vemodig å gå igjennom og pakke bort de bittesmå gutteplaggene, særlig etter minstemann på snart to!!

Lykke til med resten av sv.skapet og tiden fremover.

Annonse

Gratulerer! TROR at jeg også har jente i magen. Vet ikke helt. Lege på UL sa at her var det en jente, men var snar å tilføye at hun haddde tatt feil før. Så jeg tør ikke tro. Har ikke kjøpt ett eneste jenteplagg. Hadde vært skikkelig gøy med jente siden det er overflod av gutter i familien. Svigersene ønsker seg skikkelig en jente. Har bare gutter selv og gutter til barnebarn, og så har vi 4 gutter fra før...

Gratulerer med en liten datter da :o))

Og til anonym rett over her med fire gutter i fra før: Det er lov å ønske seg ei jente da ja :o))))

Får håpe legen hadde rett da og at dere også får ei lita tulle :o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...