skorpion-75 Skrevet 10. mai 2006 #1 Del Skrevet 10. mai 2006 at jeg blir mer effektiv ang husarbeid når jeg har begynt å jobbe enn det jeg var når jeg gikk hjemme??????? Nå har jeg holdt på i 4 timer og vasket hele leiligheten fra tak til og med gulv....Har jo ikke skjedd på aldri så lenge.. Trodde man fikk mindre overskudd når man jobber jeg da...men men er jo gøy når det blir rent da, he he.. Var veldig greit å ha noe å gjøre, for i dag er det første gang snuppa sover hos dagmamman, og det var jo litt rart da... Men nå må jeg snu meg rundt og hente henne, sååå lenge siden jeg har sett henne nå;-) Hade og klem til dere alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 10. mai 2006 #2 Del Skrevet 10. mai 2006 rart hva en får tid til når du får litt fri fra ungane. Har dårlig sammvittighet da til å bare sitte å daffe, føler du må gjøre noe siden du har fri... hehe - ikke det at eg alltid gjør noe når eg har barnefri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 10. mai 2006 #3 Del Skrevet 10. mai 2006 Nei er det ikke rart??? Jeg får gjort mye mer nå når permisjonen nærmer seg slutten, enn det jeg har fått gjort på resten av året tilsammen! Man jobber vel best under "press" og stress kanskje, sånn er iallfall jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. mai 2006 #4 Del Skrevet 10. mai 2006 man legger inn et annet (lavere) gir når man er hjemme - man har jo alltid tid, ikke sant? har hørt det har blitt sagt at hvis man skal ha noe gjort så skal man spørre noen som har det travelt, for de har det "rette" giret inne. merker også at jeg er flinkere til å planlegge og bare GJØRE ting nå når jeg jobber, for tida er mer dyrebar nå (dvs fordi jeg har "mindre" av den). da nytter det ikke å utsette i det uendelige, eller å bruke timesvis på småting... så du er ikke alene ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå