Gå til innhold

Er så spent

Anbefalte innlegg

Skal til ul i morgen. Er litt over 9 uker på vei, men legen er usikker. Det samme som meg. Var på min første legetime forrige uke og legen syntes livmoren hadde blitt veldig stor og hard i forhold til hvor langt jeg skulle være på veg. Klarer ikke vente til jeg skal på min første "vanlige" ul så jeg måtte ringe til privatpraktiserende lege og få time til innvendig ul. Har også tvillinger innen nærmeste familie og min mor er hellig overbevist om at det er mer enn en beibis..........

Er også vanvittig dårlig for tiden...kaster opp døgnet rundt og er sykemeldt.... først gått opp i vekt og nå er jeg på vei ned igjen... men har virkelig begynt¨å få mage....som buler og er veldig hard

Mange som har tatt tidlig ul her? Fikk dere sett det lille vidunderet tydelig...

Dette er min første graviditet... så jeg er ikke så veldig erfaren på dette... eneste jeg vet er at det absolutt ikke tok lang tid å bli gravid, for jeg sa til mannen min at vi kunne prøve i mars og så skulle jeg begynne med piller igjen for vi skulle egentlig vente litt med å få barn, men slik ble det ikke.

Og vi gleder oss veldig nå

Bare alt går bra.

Klem til alle i denne fine vårdagen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5004101-er-s%C3%A5-spent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...