Gå til innhold

Bikini-sommer med mage.

Anbefalte innlegg

Har noen forslag til hvor jeg kan kjøpe en fin bikini til min gravide kropp, vil være fra 4-6 mnd i sommer. Syns kanskje det er greit å ha bokser-truse for å dekke litt av bakparten, og puppene er just litt større enn før... Derfor må jeg lagre mine brukte bikinier til en fremtidig sommer.

Vet noen om en bra nettbutikk for dette??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5003924-bikini-sommer-med-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg også lurt på... Med pupper som en glamour-modell(!) synes jeg det er vanskelig å finne noe fint. Iallefall noe fint med nok støtte til puppene. Bikinitruser er ikke noe problem, men jeg synes de bh`ene jeg har sett er så bestemor-aktig..

Jeg synes ofte det er fine bikinier på Lindex. Veldig fornøyd med den jeg kjøpte der i fjor. "Bokser-truse", "V-topp" og "spile-BH-topp" Har ikke sett på årets farger, da, men de er sikkert fine:) Koster ikke så mye heller.

Lykke til med fangsten:)

Jeg er i ferd med å gå inn i tredje trimester (på fredag) og jeg bruker faktisk bokserbikini fra i fjor.Dengår jo under magen... Har også en med trusefasong, men den sparer jeg til neste år.

Jeg vil rett og slett anbefale hm, jeg. Så slipper du å bruke masse penger på et plagg du kanskje bare bruker denne sommeren.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...