Gå til innhold

BIM treff i Drammen.....


Chiquita Bananas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo da vi dytter så kommer det nok flere. Jeg er superklar:) Hello alle i Drammen, Sande , Svelvik, Røyken, Lier og omegn. Kom igjen, det var jo så koselig sist gang. Hyggelig om nye melder seg på også,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser dårlig ut - de mest populære dagene er ikke før i juni.

Jeg skal være borte pga. jobben hele helga så jeg håper noen kan dytte tråden slik at den er på første side.....

Håper det blir mer påmeldte !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe enda du også? Jeg vil ikke sovne, er så redd drømmene mine. Hi hi. Roet seg nå. Jeg skal dytte jeg.Viktigste er jo å ha treffene. Noen ganger blir vi mange og andre mindre. Må få flyt på det. Naboen min vil være med. Hun er ca 8 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også to veninner som vil være med hvis det blir en dag det passer for dem. Kanskje vi snart bare skla bestemme en dag og legge ut på treff sidene...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha.......du får legge en kniv under puta og tape fast pepperspray til hånda di ;op

 

Så bra å få med flere....vi får se på dette til uka - og bare ta en dag enda det ikke er mange. Ellers blir det aldri treff ;op

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er klar jeg. Ta en dag som det er flset påmeldte. Har inntrykk av at de fleste kan søndager eller fredager. Eller rundt 24-25 mai. Godt at det er flere natteranglere her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.....skulle lagt meg i 22 tiden....men jeg ble sittende her på BIM istedenfor...Har en lang helg foran meg så jeg burde sove nå snart...

Men sambo har nettopp stappet i seg en stoooor tallerken med spagetti og kjøttsaus - og ligger strøken på sofaen og uffer seg...

Dust ! Smart å spise så mye nå på denne tiden....

 

Vi får bare ta en dag - og satse på at dem ihvertfall møter opp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier til mannen min at jeg bare skal sitte litt på BIM men det blir ofte leeeengre. Har vært på indisk restaurant i oslo og sett på Tom Crusie på kino. Sitter nå og spiser nuddler. Spiser og spiser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha.....spis og kos deg :o)

Jeg har fått mer lyst på fet mat....har drukket nesten en hel liten kartong fløte alene !! Hadde det på jordbær, men det er fløten med sukkeret jeg liker best. Har tenkt masse på pommes frites, men hadde dem i går inni ovnen så dem var litt sunnere ihvertfall.

Høres godt ut med indisk mat - men jeg er allergisk mot krydderiet dem bruker. Har spist noen det går bra med, men det er knalldigg !!

Likte du filmen ?

 

Hver gang jeg spør sambo om noe - som han synes er rart. Så bare ser han på meg og spør om jeg bimmer ? Aha ! Så det er derfor du kom med rare spørsmål om ting du leser etc...

Han er ikke kjempebegeistra at jeg er her inne - hadde vel vært mindre stressa hvis jeg ikke hadde vært her inne for da var det så mye jeg ikke visste....Jeg er ikke så påvirkelig nå lengre - har jo blitt mer vant med situasjonen..

Enda jeg til tider er drittlei BIM og synes alt er kjedelig og dumt så bruker jeg flere timer på å sitte her....

Siden jeg bruker laptopen i stua og er sosial så bryr han seg ikke lengre - da kan jeg bimme. Han får jo pc'en når han må jobbe...for en liten stund !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

Jeg foreslår at vi tar den 4 juni, en søndag med fem påmeldte (foreløpig), og det er en liten stund til, så vi rekker å få med flere... Hva sier dere til det? Hvis Theaokt og Hebbie er enig så legger jeg den ut på treffsidene.

Ha en fin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FREDAG 19 MAI

TheaOkt

 

 

LØRDAG 20 MAI

TheaOkt

 

 

 

SØNDAG 21 MAI

Hebbie

TheaOkt

2nj!

lykkestien

Piadi

 

 

 

ONSDAG 24 MAI (fri dagen etter)

Hebbie

Litjpia24

TheaOkt

S 81

Piadi

 

TORSDAG 25 MAI (helligdag)

Hebbie

Litjpia24

TheaOkt

PinnsvinTrine

Piadi

 

 

FREDAG 26 MAI

TheaOkt

Gullemor75

PinnsvinTrine

Piadi

 

LØRDAG 27 MAI

TheaOkt

Gullemor75

PinnsvinTrine

Piadi

 

 

SØNDAG 28 MAI

TheaOkt

Gullemor75

PinnsvinTrine

Piadi

 

FREDAG 2 JUNI

Hebbie

Litjpia24

TheaOkt

2nj!

Piadi

 

LØRDAG 3 JUNI

Hebbie

Litjpia24

TheaOkt

2nj!

PinnsvinTrine

Piadi

 

SØNDAG 4 JUNI

Hebbie

Litjpia24

TheaOkt

2nj!

PinnsvinTrine

 

Hei snuppene :)

Har tull med pcn hjemme, så jeg kommer meg lite på bim for tiden : /

Kunne noen ha skrevet meg en sms når dere vet når det blir treff ?

Har kjempelyst til å treffe dere igjen !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott å høre fra deg Piadi! KAnskje holde en knapp på 3. juni isteden for 4. da... du skal få beskjed, regner med at du har gitt nummeret ditt til noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det høres så lenge til 4 mai....

Hva med 26 mai ?

sender sms til Piadi når det blir avtalt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar Nordover 4.juni, men vil være med på treff så håper dere finner en dag før dette ; )

Håper flere hiver seg med !!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D

 

Litt av vitsen med sånn liste er vel å få med så mange som mulig, og det er jo flere som kan den 3. juni enn 26 mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente 25 mai - torsdagen, da er det en del og heller ta ett nytt treff 4 juni.

Akkurat nå så vet jeg ingenting - men andre er velkommen til å komme med innspill.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke bare si det sånn da, at vi tar et den 25, som du kan bestemme hvor og når skal være, så tar vi et den 3 (Piadi kunne bare 3, ikke 4) som jeg tar meg av. Oj nå hørtes jeg veldig morsk og streng ut, det er jeg ikke altså... vil bare få bestemt datoer snart, spå jeg kan putte det i boka mi. Tar å legger den 3. ut på treff siden i alle fall, så kan du gjøre det med 25 hvis du vil :D Jeg kommer nok begge gangene jeg altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ihvertfall legge ut den 25....må tenke litt mer på hvor og sjekke om folk fortsatt vil treffes den dagen.

Er temmelig sliten nå etter hele helga med masse møter og mas - så jeg fikser det imorgen eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at det blir begge dagene, siden jeg ikke kan 25. (bortreist).... Men er det noe påmelding utover at man har skrevet seg på "lista" her, eller er det bare å møte opp? Tenkte om det var noe bordbestilling eller noe... Har aldri vært på Pigen, så vet ikke hvordan det er der....

 

Gleder meg iallfall til å møte andre gravide :-)

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj dette hørtes gøy ut og litt skummelt.. er bare litt redd for nye folk jeg da... hehe... Jeg er 22 år,snart,gravid for 1 gang og er i uke 7... Men tror jeg må kanskje bli med en annen gang, det må jeg ihvertfall, for det er så mye fremover. Bor i Modum forresten og er i drammen stadig vekk! Hadde vært koslig og møtt andre gravide, siden det bare er meg og min samboer som bærer på hemmlighetetn ennå. veldig vanskelig og holde kjeft om det...

 

oj oj... kjenner ikke så mange nedi her ennå heller så det hadde kanskje vært en fin mulighet til å bli kjent med noen...men må nok henge meg på en annen gang.

 

Kos dere ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe....litt pirrende altså ;op

Er alltid nye folk på treffet så man er liksom ikke den eneste - og alle kjenner hverandre på en måte fra BIM så man føler seg ikke alene.

 

Det blir lagt ut tråder her om BIM treff jevnlig - så det er bare å henge seg på...

Hadde vært gøy om du ble med - neste gang så kjenner du alle vet du ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...