Gå til innhold

Spådom!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei og hopp! Noen her inne som ble spådd på dib før de ble gravid? Stemte i såfall spådommen? Og av hvem ble dere spådd? Kjempespennende det her da!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dib= Din Baby! Noen som sitter med pendel på forumet der å spår=) I følge dem får jeg 4 gutter, den første blir jeg gravid med i juli! Ville bare sjekke om noen her inne hadde fått en sann spådom=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - jeg har blitt spådd flere ganger. Skulle bli gravid til høsten, men ble gravid i mars. Vimseball hadde rett i sin spådom....

 

Men uansett så må du ta det med en klype salt - og heller leke med spådommen :o)

Du må ikke stille spåjentene til ansvar og forvente at det er 100 % sikkert. Det finnes ingenting 100 % sikkert i livet - ting kan forandre seg ;o)

Dette gjør jentene på fritida si og blir angrepet av innlegg som skriker på dem.....er flere som blir sure fordi dem ikke likte svaret og skriver stygge ting. Det er unødvendig !

 

 

Er alltid kjekt å bli spådd :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei ikke akkurat, men jeg ble spådd av ei med navn vimselaban inne på bli gravid forumet, og det stemte forsovit på meg, hun hadde bare en slags spåball da, bare for gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, klart jeg tar det med en klype salt! Ikke fordi jeg tviler på at de ser ting rett, men rett og slett fordi graviditeten de ser fort kan være en kjemisk e.l. som jeg aldri merker osv! Men håper de har rett ang juli da! Så en der inne hadde rett med deg? En som spådde mars på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble spådd at jeg skulle bli gravid i 2007. Men jeg er gravid allerede. 4+6.

 

(Jeg kommer jo til å være gravid i 14 dager i 2007 hvis alt går etter planen. He-he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte bare om kjønn, og de spådde oss en gutt.

Det tror både jeg og typen at det blir også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!!! ikke på dib, men her på skravlesiden, i Oktober i fjor. Av C79. Hu så at jeg kom til å bli gravid i februar/mars i år, å jaggu hadde hun ikke rett :o) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimselaban spådde meg her inne om at jeg skulle bli fort gravid, og jammen fikk hun ikke rett :)

Ble også spådd av to forskjellige inne på den andre siden, men der tok begge feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vimselaban spådde at jeg skulle bli gravid innen 6 mnd.stemte det.Verre var det med at jeg skulle få baby i 2007..Det har jeg lite planer om:0)

Måtte bare inn om dib og spørre om noen kan spå meg nå....He he bare for moro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Vimselaban og hun var inne på BliGravid og spådde litt.

Hun sa jeg skulle bli gravid innen 4 måneder - og i slutten av mars ble jeg gravid, men venta IKM ca. rundt 9 april....Så det ble mars/april - på hengende håret ;o)

 

Men det er mange som får rett - tror det også kommer an på hvor åpen man er for dette. Tviler man eller ikke tror på det så er det vanskelig for jentene å lese deg....

 

Håper dem har rett med juli eller feil - så du heller blir det i mai/juni ;op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt spådd av flere, å alle spådd at jeg skal få tvillinger- gutt å jente, deretter en gutt til.

 

Så det blir spennende å se da, tviler jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble spådd at jeg kom til å bli gravid fort eller løpet av sommern, ble anbefalt å reise bort ved eggløsning, full klaff på første periode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...