Gå til innhold

Ang tåfisgusri på spå-siden..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke store trua på tåfisguri egentlig. Hennes spådommer er langt unna det de andre har sagt. Hun sa jeg ble gravid til høsten.

artemis sa i april hmm? de to andre som har spådd mæ mener at graviditeten hva ganske nært å før sommeren. Kimby mente ho så æ satt å amma til neste år, rett etter jul. Så alle bortsett fra tåfisguri mene æ blir gravid snart eller allerede er blitt det nå siden det er ei stund sia æ ble spådd. hmm...

Jeg har ikke blitt spådd av denne tåfisguria, men for en tid tilbake ble jeg spådd av to av de "faste" spåerne (før spåsiden kom). Den ene mente jeg ville bli gravid innen kort tid, den andre mente jeg kanskje allerede var gravid tilogmed. Desverre for meg stemte nok ikke dette.

Jeg er ihuga ateist og tror ikke på noe som helst overnaturlig, så det var litt sprøtt av meg å spørre. Skjønner egentlig ikke hvorfor... Men jeg ble superglad for svarene, og for noen kan kanskje det være nok til å snu en trend?

Kommer nok ikke til å spørre om å bli spådd igjen.

Annonse

Jeg har jo også vært inne på de sidene. Vet ikke helt hva jeg skal tro. Jeg har blitt spådd av 3 stk. (tror jeg det ble) de mener at jeg skal bli gravid med en jente i neste mnd. Så det hadde vært kos det! Mens Susann 77 sa til høsten med en gutt (hun så i alle fall at jeg har en jente fra før og det setmmer da...), mener at det var en annen som også mente at jeg ble gravid i sept. med en jente. Så vi får bare ta frem en bøtte med salt imens.

De får jo tilbakemld. på at de hadde rett, men det motsatte kommer jo også frem. Så vi får bare vente å se. Men jeg syntes sånnt er litt spennende jeg da...

Ser der diskuterer tåfisguri flittig her,og tenkte jeg ville komme med en kommentar.Hun er en beskjeden person og vil ikke ha for mye oppstuss rundt egen person (har gått i samme klasse som henne i 12 år,og vil si jeg kjenner henne godt) og det er nok derfor hun ikke har gått så mye inn på sin bakgrunn da hun vil være litt anonym her.

Tåfisguri har holdt på med dette i 15 år,og har vært på messer i både inn og utland for å lære(til og med vært på tv flere ganger)Hun har hatt "syn" siden hun var liten og skremte vettet av oss mang en gang i oppveksten.For 5 år siden dro hun også rundt i norge og holdt foredrag om dette. Hun har nå små barn,så hun har lagt dette på hylla en stund til barna blir større.Hun spår også i tarot og med pendel utenom.

Følte jeg bare måtte skrive noen ord om dette siden jeg kjenner henne godt nok til å vite at hun ikke kommer til å komme inn her for å forsvare seg.

Fint at noen kommer innom som kjenner henne :)

Er også litt greit å vite litt om de som spår, å det virker jo som at hun kan sine ting utifra det du sier, å det er jo bra :)

Hun spådde meg også. Reagerte bare litt på at jeg fikk en helt annet spådom en det de andre har spådd. Hun spådde meg gravid til høsten. mens de andre i april å før sommeren. Men jer er jo ikke gravid enda så vidt jeg vet. Så det kan jo være hun har rett da :)

Synes det er kjempe fint at hun og de andre spådamene tar seg tid til oss her inne. De gjør en stor innsats.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...