Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I morgen skal jeg til sykehuset for å bli satt i gang. Har hatt komplikasjoner under fødslene som starter av seg selv, så derfor har vi blitt enige om at det beste er å bli satt i gang. MEN jeg er ikke moden, så det er ikke sikkert de får det til, men jeg håååper. Har termin 12 mai, men jeg har gått lang tid over med de andre, så går det ikke i morgen, gjør de nok ikke nytt forsøk før til neste uke. Har veldig lyst til å slippe rundt 17 mai, så jeg håper at jeg har blitt 5 gutt`s mor i morgen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5003697-blir-satt-i-gang-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var ikke moden - hadde modningsgrad null. Gikk fort likevel:

17.00 Modningskateter ble satt, var modnet ferdig 22.30.

10.00 Visitten kom endelig til meg og vannet ble tatt.

11.00 Ingen rier, så vi ble enige om at vannet skulle tas. Ventet på mannen min.

13.30 Kom han, drypp ble satt.

16.00 Au, au! Hurtig åpningsfase gjorde VONDT. Epidural.

18.00 Pressriene startet, de tok litt for lang tid.

20.15 Med hjelp av vakuum kom lillemor ut.

Fort og greit. Kunne født en til noen timer etterpå..... :)

Har blitt satt i gang med modnings gele 2 ganger, og da var jeg heller ikke moden, men dette var noe annet, sa legen i går. Han kunne flytte hodet langt opp, så han mente det måtte lenger ned. Men han var villig til å forsøke siden alt annet virket motsatt på meg i forhold til hva det skulle. Jeg blør feks masse når fødselen starter selv og lite når det har blitt satt i gang. Det var ikke normalt, sa han. Jeg har respondert med en gang på modningsgele før, så jeg vil gjerne prøve. Tror det skal gå og at jeg får gutten min i morgen. Håper ikke det er "fult" på føden, for da er vel jeg den som blir utsatt først...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...