Gå til innhold

Er det noen som IKKE føler seg gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som Føler at de ikke er gravid i det hele tatt, men VET at babyen lever??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg egentlig ikke så veldig gravid - har få symptomer. Det eneste jeg kjenner er ømme pupper pluss at jeg er litt ekstra trøtt om kvelden. I tillegg har jeg blitt litt oppblåst i magen, men det kan jeg jo selvfølgelig bli selv om jeg ikke er gravid. Nå vet jeg jo ikke 100% at babyen lever da, men det er vel ingen grunn til å tro noe annet så lenge jeg ikke blør eller har smerter noe sted??

 

Er forøvrig 6+6 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen spes. symptomer på å være gravid. Er ennå bare 4+2, men sånn var jeg med de to første også.

 

Ikke noen plager og jobbet helt til jeg gikk ut i perm 3 uker før termin.

Håper det skjer denne gangen også - visst alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler meg ikke gravid, jeg er 11+1 idag og jeg skjønner enda ikke at jeg er gravid, selvom jeg så bebisen i uke 7+0 på innvendig UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her - har så og si ingen symptomer. Bare større pupper, men det er bra for de er ikke så store fra før!! Ellers er jeg som vanlig, og det er så rart at det egentlig er noe der inne! Føler ingen ting!! Men det er noe der - og det er så deilig å tenke på. Spesielt når vi har ventet så lenge på dette vidunderet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er rare greier. Er i 10 uke og har hatt få symptomer hittil. Skal til legen på mandag, og håper at alt står bra til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, har fortsatt problem med å forstå detta her! Lite symptom har jeg...

 

Men for en uke siden var jeg på første kontroll, og da fikk jeg ul ( visste ikke at jeg skulle få det da jeg kom dit, snakk om gedigen bonus!!) Var da11+6, og jammen var det ikke liv der inni.......

 

Når jeg blir større så går det nok mer opp for meg.. Jeg gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...