Gå til innhold

hmm går det an.


elisabeth87

Anbefalte innlegg

heihei, i den siste tiden har jeg begynt i imbille meg at jeg ikke er gravid, er det normalt? har tatt to tester å begge vart positive, men likevell så tror jeg at dette bare er noe jeg imbiller meg... hmm fler som har gjort dsamme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her! Tok 5 hjemmetester jeg som var positive. Kunne ikke tro det. Var hos legen på mandag. Da fikk jeg bekreftet at jeg er gravid!!:) Dette er helt normalt. Lykke til i svangerskapet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er i 8. uke nå, og har syptomter, men likevel er jeg usikker. En hører jo om innbildt svangerskap og sånt, men håper alt er bra. Skal på UL om to uker, og er forferdelig redd for at spiren skal være død, eller utenfor livmoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe her kjenner jeg meg igjen ja. Rare greier altså.

 

Er i min tiende uke og har ikke vært kvalm en dag. Eneste er at jeg har vært litt trøtt, men i superform. Sikkert fraværende symptomer som bringer frem disse tankene hos meg. Har på følelsen at alle her er kvalm utenom meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt noen symptomer omtrent inntil nå (uoverkommelig trøtthet) og jeg måtte også ta TRE tester hjemme for å tro at jeg var gravid...og på venterommet på legekontoret hadde jeg "stressa-vondt-i-magen" fordi jeg var sikker på at de skulle si: Nei..her er det ikke noe graviditet altså" når de sjekka tisseprøva! hehe..man blir litt koko! ;)

Heldigvis var hjemmetestene akkurat like mye til å stole på som legen sin da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva er det som feiler oss??:))) Har ingen symptomer, men så er jeg bare i min 5.uke da.. Syns bare det er så rart, for med mitt første barn hadde jeg DE symptomene fra unnfangelsen omtrent! Hehe..kanskje ikke akkurat da, men ikke så lenge etter hvertfall.. Er bare litt oppblåst i magen for tiden.. Har kontroll hos legen 12.juni, og jeg er så redd for at babyen skal "forsvinne" til da på et vis.. At legen bare sier: Nei, her var det ingen babyer.. Skrekk og gru!! Nei, vi må slutte å tenke sånn!

DET SKJER IKKE!!:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...