Gå til innhold

Terminlistene er teite (blir lei meg)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg skrevet meg opp på flere terminlister, både her og inne på terminklubben, (dette gjorde jeg i går)¨

Så går jeg inn idag og da er jeg ikke der lenger, jo takk skal dere faen meg ha dere som driver å sletter andre!

Dette synes jeg er kjempetrist, akkurat som om at noen ikke ønsker at jeg er gravid!!!

 

Stikker på dib der er jeg i alle fall velkommen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror liksom ikke det er noen som sletter deg fra noen lister.Hvorfor skal noen gjøre det? Nå er du vel litt vel barnslig. Om du sier hvem du er kanskje det kan bli rettet på. ikke så lett å forholde seg til det når du er anonym :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte mange tråder med terminlister ute og går, og du blir da ikke med hvis noen oppdaterer en annen tråd. Jeg samordnet listene inne på min terminklubb når jeg kom dit, for jeg hadde akkurat det problemet, men nå gidder jeg ikke bry meg mer med de, har ikke sjekket om jeg fremdeles er med eller ikke. Det eneste interessante der(for meg) er jo evt å se hvem som har termin ca samtidig som meg.

 

Føler uansett ikke at dette har noe med å gjøre om jeg er velkommen her eller ikke, alle er jo velkomne her så lenge man viser folkeskikk osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dessverre så er det ikke alle som klarer å kopiere skikkelig og tar enten feil liste (hovedinnlegg) eller så blir noen navn kutta.

Har skjedd før.....

 

Det er ingen som sitter her og sletter nick - så barnslige er vi ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...