Gå til innhold

April: Hva i huleste er det som skjer med lillegutt??

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Han har i hele dag fått for seg at når han blir sint så biter han!!

Beit meg i skuldra da jeg tok han opp og bort fra ovn.

Han hold på å dra ut bøker fra bokhyllen og masse papir,da sa jeg nei,det er ikke lov,og tok han iarmen og prøvde å ta han bort,da beit han i boka!!

Blir så sint når han ikke får viljen sin,står å hopper å tramper å hyler å skriker,hva er det som skjer??

Han har fått 2 jeksler,er såvidt kommet helt opp,kan kjenne å ser hvite prikker der,men kan da vel ikke være derfor han biter i alt...eller?

Liker ikke denne utviklinge..hvordan få han til å slutte å bite,og han han forstår det også?

Nå når jeg sier nei,og tar han bort så biter han meg,eller det nærmeste han finner,og bryr seg ikke det spøtt om at det ikke er lov.

Huff..trodde ikke han skulle bli slik..skjønner ingenting av hva som skjer her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En liten sinnatagg du har for tiden? Kan jo ha noe med tennene å gjøre at han er så sint. Dette med biting er ofte ett tegn på hengivenhet i den alderen, vi susser, de biter. Men det er tydeligvis ikke tilfellet her.

Har hørt at man bare skal ta de vekk når de biter og ikke reagere på noen måte. Det kan være han biter for å få en reaksjon og da må du ikke gi han det...

Mathias Emil er også ganske viljesterk for tiden. Har alltid vært utrolig lett å ha med å gjøre. Men i det siste har han tydelig vist hva han vil. Han har feks blitt helt puppegal, går absolutt ikke rette veien med tanke på avvenning. Har han satt seg det i hodet, er det nesten umulig å avlede han. Men det er jo bra at de har vilje og da. Kanskje det er alderen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være tenner, varmen som gjør han litt amper?

Legger merke til at LillePia er litt mer sta og vil ikke dele med sine søsken nå desse dagene. Hu vil være litt for seg selv å leke...

Men hu biter ikke da, hu hyler kjempe høgt og skarpt.

Må prøve å se hvordan det blir med den bitingen, prøve som Solstråle sier.. ikke gi han noe reaksjon, ikke bli sint på han.

Men hjelper ikke det så får du si litt strengt au, fy, nei eller hva som passer deg inn. Kanskje du ser mønsteret for hvorfor han biter etter hver også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...