Gå til innhold

Må magen ha sunket..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

for at fødselen skal komme igang? Eller er det mulig at vannet går, riene begynner uten at magen har sunket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det. Merket ikke noe til at magen hadde sunket noe da jeg skulle føde min sønn i hvert fall.

Skrevet

magen må ikke ha sunket for at fødselen skal starte tror jeg...ikke alle den synker noe særlig på..

Skrevet

Ikke i følge legen og jordmoren min, i hvert fall. Og jeg klamrer meg til det svaret, her jeg går med magen høyt oppe fire dager etter termin.

Skrevet

æ må nu bare si en ting!! og det e at æ HÅPE og ber om at magen skal synke.. har 6 uker til termin, og har hadd han lillegutt i ribbeinan i flere uker. pust og pæs:)

Skrevet

Magen min har sunket, men babyen sparker fortsatt godt oppi ribbebeina, og nå presser den mer på blæra i tillegg, så det er nok ikke nødvendigvis noe bedre. Faktisk så tar han spenntak i ribbebeina og presser hodet nedi bekkenet, sånn at det kjennes ut som kniver som stikker nedi der... He he, bare for å ta bort noen illusjoner liksom ;)

Skrevet

Da jeg fødte sist, følte jeg at magen i grunnen var like høy helt frem til jeg fikk veer.

Denne gangen føles den også like høy. Og da jeg var hos JM i dag sa hun at hodet til og med er festet, så egentlig kan jeg føde når som helst (optimist jeg, hehe). Så jeg tror derfor du kan få veer selv om magen din ikke har sunket...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...