Gå til innhold

Flere som føler som meg?


Leola

Anbefalte innlegg

Har en kontstant dagen derpå fornemmelse. Kjempetrøtt, tom for engergi, tung i hodet, uggen i magen å MÅ spise noe hele tiden???

Nå skal ikke jeg klage, for jeg er bare overlykkelig for at jeg er gravid:) Men kan være litt trasig da, har eksamen om 3 uker, og har ikke akkurat flyst med energi til å lese på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har d san ja..trøtt uansett om mye eller lite søvn,men verst sliten av ingenting og slapp å svimmel,jeg er kjempe fornøyd m å vere gravid..prøvd siden førstemann ble født for 2år å 4mnd siden uten hell før nå..jippi...jeg har gått opp som privatist og tok eksamen uka som var,jeg var heeeelt borte igjennom hele prøvene.da vi i går kveld skulle opp til munteli naturfag var jeg den siste som skulle inn noe som resulterte i att hode mittsov dajeg kl2100 skulle inn.forferdelig.men kunne liksom ikke gjør noenting til eller fra.hormonene bestemmer nåkk en avgjørende rolle for standpunktkarakteren i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat som deg, generelt elendig form. Har slitt meg gjennom lange, harde dager på jobb. Kvalmen er stort sett til stede hele tiden, svimmelheten har kommet de siste dagene, og er forferdelig. Null energi, tung i hodet, jepp.

 

Vi får trøste oss med at det gjerne blir bedre i uke 10-12. Er i min 8.uke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...