Gå til innhold

Juni: Gruer meg til helsestasjonen i morgen

MrsNina

Anbefalte innlegg

For det første kommer jeg til å dø av flauhet...siden jeg glemte forrige helsestasjonstime, og dette er den timen jeg har bestilt på nytt...

Så er jeg så redd for at hun kommer til å mene at han er for tynn. Gruer meg til å se vektøkningen hans, syns ikke det virker som han legger på seg noe særlig... Men han får utrolig variert og sunn kost, får så mye mat han vil ha, og er frisk og rask.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer til å gå så bra. Velkommen i klubben for de som har glemt helsestasjonstime forresten ;-).

Hvis gutten er frisk og rask og fornøyd så har han det sikkert bra. Folk ser forskjellig ut. Noen er tynne - og det må de få lov til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg heller ikke akkurat til helsestasjon-besøk....Får alltid beskjed om at vektøkningen er "helt grei".... Gruer meg alltid til den veiinga...det har jeg alltid gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..godt det ikke bare er jeg som glemmer helsestasjonstimer da ;)

Vekta hans har vært et bekymringspunkt helt siden han var nesten ny, er bare så lei av å fokusere på det hele tiden. Får ikke i ham mer mat, han limer munnen igjen - så da skjønner jeg bare ikke hvordan jeg skal få ham til å bli rundere i formene....

Huff ja, har heldigvis en kjempehyggelig helsesøster da, pleier ikke ha noen veldig nyttige tips akkurat, men dog veldig hyggelig!

Det går nok bra i morgen......bare gruer meg litt likevel... -tenk om hun sier at jeg gjør noe hakkande feil da....huff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...