Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Vår førstefødte skulle kommet rundt disse tider, hadde termin i dag. Hun ble født i uke 21 i romjulen, skjønne lille Celine. For å minnes henne og gjøre termindatoen til en litt hyggeligere dag har vi bestemt oss for å forlove oss i dag. Det er stort. Ringene er kjøpt og blir satt på fingrene i kveld =) Også koser vi oss med den lille spiren i magen, er 14+3 uker på vei i dag og krysser fingre for at det går bra denne gangen.
Gjest Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 Nei, så koselig! Jeg blir helt rørt jeg...Tårer i øynene og greier.. Jeg vet alt om å miste og og ønske seg barn Mistet selv 2 ganger i 2005 og er nå 17+5 og krysser fingrene for oss begge og ønsker deg og din forlovede det beste! Kos dere i kveld og nyt hverandre og den lille som er på vei!
2 barnsmammaen Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 Ååå så kos!Gratulerer så mye med den kommende forlovelsen!:)Krysser fingrene for deg jeg også!!Kos deg masse med feiringen!
3 skatter ute:) Skrevet 10. mai 2006 #4 Skrevet 10. mai 2006 ønsker dere all lykke fremover, med forlovelse og kommende baby:) denne gangen går det bra:)
sommersol Skrevet 10. mai 2006 #6 Skrevet 10. mai 2006 så herlig Ble rørt jeg også! En fin måte å takle tapet på. Ønsker dere en kjempefin dag
Gjest Skrevet 10. mai 2006 #7 Skrevet 10. mai 2006 Nå står tårene i øynene mine.Så utrolig rørende.Gratulerer så mye med forlovelsen og lykke til videre i svangerskapet.Denne gangen går det bra!
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 10. mai 2006 #8 Skrevet 10. mai 2006 En vakker måte å hedre lille Celine på, og utrolig flott at dere gjør denne dagen til noe positivt for dere også! Lykke til så masse med den lille spiren, vi krysser alle fingrene for dere og den lille på vei!
Gjest Skrevet 10. mai 2006 #9 Skrevet 10. mai 2006 Åh... Jeg ble også rørt. Det var en vakker ting å gjøre. Lykke til med forlovelse og den lille inni magen!
Murmeline Skrevet 11. mai 2006 #10 Skrevet 11. mai 2006 Gratulerer så mye, flott at dere prøver å snu denne vonde dagen til noe positivt! Husker historien din Annette, krysser fingrene for at alt skal gå bra nå. Klem
Chiquita Bananas Skrevet 11. mai 2006 #11 Skrevet 11. mai 2006 Kjenner jeg også ble rørt ) Det var en fin måte å snu den dagen til en fin dag ! Lykke til med spiren i magen og håper den sitter klistret og kommer ut som et velskapt barn som vil glede og irritere dere i maaaaange år fremover..
Møøø Skrevet 11. mai 2006 #13 Skrevet 11. mai 2006 Blir helt rørt jeg og ) Så koselig å forlove seg i dag da, hedre lille Celine og gjøre dagen til et hyggelig minne ) Gratulerer også med den lille i magen, krysser fingrene for at det ikke skjer igjen!! Kos dere masse i kveld da!
KlemC 3småUnder3år Skrevet 11. mai 2006 #14 Skrevet 11. mai 2006 Så flott!!!!!!!!!!!!!! Kozelig å lese:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå