Gå til innhold

ADVARSEL!!!!!!!!!!!!!!!ADVARSEL!!!!!!!!!!!ADVARSEL!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

IKKJE meld dere inn i Go`boken, fikk nok en tlf fra de i dag, fikk en i går, og har jevnlig fått tlf fra de siden jeg meldte min sønn inn i goboken da han var nyfødt!! (meldte han ut da han var 6 mnd)har bedt de i alle desse åra å fjerne oss fra medlemsregisteret, noe hver selger som har ringt meg har lovet!"!! nå snakket jeg med en selger som sa hun skulle sende navnet mitt videre, slik at jeg ikke skulle få flere telefoner fra de, men de har jo de alle lovet meg!! hun sa hun ikke kunne love at de ikke ringte meg igjen, og da sa jeg at en tlf til , og jeg anmelder de for trakassering!! men spørst hvor seriøst det blir tatt at jeg anmelder en bokklubb!!!!! De ringer jevnlig, flere ganger i mnd!!!!!!!!! klubben er grei den, helt til en melder seg ut!!!!!!!!!! vi har til og med reservert oss for telefonsalg, men hun mente at dette ikke kom under salg???HÆ hva pokker er det da??

Så alle kvinner og menn og barn! HOLD DERE LANGT UNNA GO`BOKEN.....håper denne meldingen får sirkulere her inne!!! for nok er nok, jeg unner ingen andre telefoner i tide og utide fra et så useriøst selskap, de kan ikke det som heter kundebehandling!!!!!!!!!!!!!!

glemte å få med at nabodama og var medlem, hun er flytta, og siden de flytta ringer de meg på vår tlf for å snakke med henne....er det mulig???de ser på adr, søker frem nærmeste nummer og ringer...alt for uproft!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5002827-advarseladvarseladvarsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det greieste er vel å reservere seg mot alt salg over telefon i brønnøysundregisteret. Men, husk å reservere alle i husstanden. Hjemme hos foreldrene mine reserverte far seg og trodde det var nok siden det er han nummeret står i, men så begynte de å ringe etter mor, søsteren min eller meg- til tross for at vi to sistnevnte ikke bodde der lenger.

Må bare få viderefortalt et eksempel fra ei venninne av meg som mista far sin rett før påskeuka. I arbeidsdagene i påsken var hun hjemme og hjalp mora med alt det praktiske. En av dagene ringte en telefonselger og spurte etter faren hvorpå venninna mi sa som rett var at han var død - 'jaja' sa telefonselgeren 'jeg får ringe etter'n på ny over påske da'

hatt akkurat samm problemet som deg..registrerte oss gang på gang mot tlfselgere.i brønnøysund registeret,etter vi takket ja til goboken.som vi noen månder senere meldte oss ut av.telefonen sto ikke stille på noen tidspunkt på døgnet.etter 4forsøk m 2mnd mellom rom mellom registreringene,skiftet vi tlfnr.d tok en liten stund,så bynte d på jenn.vi måtte gå så drastisk til verks å skaffe hemmli nr for å få fred...det nyter jeg.

• 2 uker senere...

Annonse

Var medlem en stund med junior. Meldte oss ut, men det dumpet stadig nye bøker ned i postkassen. Beg å sende tilbake bøkene, men blir jo dyrt etterhvert det også.

Tilslutt sendte jeg mail med beskjed om at neste bok som kom ble ikke returnert eller betalt. Har ikke hørt noe siden.

Så uheldig du har vært da! Har ikke hatt noe problem med dem jeg. Meldte meg ut da jeg meldte sønnen inn i Bokklubbens Barn i stedenfor, og har ikke hørt fra dem siden. Må legge til at selv om man registrerer seg mot telefonsalg, gjelder det ikke så lenge du tidligere har hatt et kundeforhold med dem, da ligger du i deres kartotek og de har lov til å ringe deg...

Men- enig i noe uproff handling fra selger her, da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...