Gå til innhold

Juni: ADVARSEL!!!!!!!!!!!!!!!ADVARSEL!!!!!!!!!!!ADVARSEL!!!!!!!!!!!!!


NEI-TIL-LAKEN

Anbefalte innlegg

IKKJE meld dere inn i Go`boken, fikk nok en tlf fra de i dag, fikk en i går, og har jevnlig fått tlf fra de siden jeg meldte min sønn inn i goboken da han var nyfødt!! (meldte han ut da han var 6 mnd)har bedt de i alle desse åra å fjerne oss fra medlemsregisteret, noe hver selger som har ringt meg har lovet!"!! nå snakket jeg med en selger som sa hun skulle sende navnet mitt videre, slik at jeg ikke skulle få flere telefoner fra de, men de har jo de alle lovet meg!! hun sa hun ikke kunne love at de ikke ringte meg igjen, og da sa jeg at en tlf til , og jeg anmelder de for trakassering!! men spørst hvor seriøst det blir tatt at jeg anmelder en bokklubb!!!!! De ringer jevnlig, flere ganger i mnd!!!!!!!!! klubben er grei den, helt til en melder seg ut!!!!!!!!!! vi har til og med reservert oss for telefonsalg, men hun mente at dette ikke kom under salg???HÆ hva pokker er det da??

 

Så alle kvinner og menn og barn! HOLD DERE LANGT UNNA GO`BOKEN.....håper denne meldingen får sirkulere her inne!!! for nok er nok, jeg unner ingen andre telefoner i tide og utide fra et så useriøst selskap, de kan ikke det som heter kundebehandling!!!!!!!!!!!!!!

 

glemte å få med at nabodama og var medlem, hun er flytta, og siden de flytta ringer de meg på vår tlf for å snakke med henne....er det mulig???de ser på adr, søker frem nærmeste nummer og ringer...alt for uproft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Go'Boken er total useriøs. De ringer hver eneste dag (har nå sluttet å ta telefonen når jeg ser de ringer) og skal ha meg inn i den forbaska bokklubben igjen. Vi har også reservert oss for telefonsalg, men de ringer uansett. Jeg har vel tilsammen snakket med de 10- 12 ganger og bedt de ryke og reise, men det hjalp IKKE. Har derfor bevisst ikke bedt om gratis "babypakker" og andre "goodies" hvor Go'Boken er representer. Orker ikke mer drittsamtaler med de nå. Har vurdert å anmelde de for det er temmelig plagsomt. Jeg ville ikke være med i bokklubben lenger da bøkene de sender er full av "pop- ups" og annet dull som min datter river i. Bøkene blir ødelagt samme dag som vi får de og da er liksom gleden med å få bøker borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi et tips til forbrukerombudet.... Dersom mange nok gjør dette må de til slutt ta konsekvensene av den dårlige kundebehandlingen og forandre på rutinene for å få et bedre rykte og omdømme.

Må også legge til at jeg har hatt det samme problemet med bokklubben men nå er det en stund siden jeg har hørt noe fra dem og håper det fortsetter slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg som akkurat har meldt meg inn...

Og så hater jeg telefonselgere... Dette kan jo bli morsomt etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

ja "Go`boken" er virkelige hissige på markedsføringen! Jeg har fra

første tilbud da min sønn var nyfødt hatt er bevisst forhold til at jeg ikke vil melde meg inn i klubben (om jeg først skal finne en bokklubb er andre mer aktuelle-), men "Go´boken" tar tydeligvis ikke hintet. Min sønn som er nå 2 år, og like lenge har vi rett som det er fått den ene reklamen etter den andre i posten fra "Go`boken". Har reservert meg for uadressert reklame, men de er selvfølgelig smarte nok til å adressere den. Vet ikke hvem de har fått adressen fra-

ja,ja, den hissige markedsføringen får hvertfall motsatt effekt enn de ønsker seg for min del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...