Gå til innhold

Har fått flere tips fra andre mødre om at det er lurt å kjøpe strømpebukser til barna...

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i mai, og har ikke kjøpt noen strømpebukse til gutten vår... Flere av mine venninner som har barn, sier de ville pakket ned strømpebukse til bagen til sykehuset....

Hva sier dere andre, er strømpebukse et "must", eller er det greit med sokker? Ser for meg at det blir varmt med strømpebukse midt på sommeren....

Fortsetter under...

Småtten min er 3 uker i dag og han er så varm hele tiden at når vi er ute har jeg kun på han nattdrakt i vognen. Ellers så svetter han så grådig mye. Nå er han godt over 4 kilo da så kan hende det har noe å si. Om natten sover han i en langermet body, på et lammeskinn med dynen over seg, allikevel er han nesten for varm. Se det litt an på sykehuset. du merker fort om babyen din er varm eller kald ofte.

Jeg tror ikke strømpebukse er nødvendig. Jeg fikk ei jente i mai for 2 år siden, og jeg brukte ikke strømpebukser på henne hvis ikke hun hadde kjole på seg da... De er jo som regel så godt pakket inn, at det tror jeg ikke er nødvendig.

Hei. Jenta mi er nå godt over 2 måneder, men jeg svarer likevel jeg :). Brukte strømpebukse på henne de første ukene, men det var i mars altså, men nå har hun ikke brukt strømpebukse på ukesvis. Det blir faktisk veldig varmt for dem, også har man i tillegg en tendens til å pakke dem inn i dyner, poser og alt som er.

Har flere venninner som bare bruker body og stømpebukse på babyen når de er innendørs,virker jo greit det.Ikke alltid en dresser babyen opp så masse når du er inne uansett:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...