Gå til innhold

Oktober: Jeg hører vel til her jeg nå da :-)


EleResa

Anbefalte innlegg

Ble satt tre uker tilbake på ul igår, ny foreløpig termin er 21 oktober.. Det stemmer ikke med det jeg har tenkt meg fram til, men det får bare være. Babyen kommer vel når den er klar uansett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen!

 

Jeg fikk terminen flyttet tre uker frem da jeg skulle ha gutten min for et år siden. Fikk det ikke til å stemme i forhold til egne beregninger, men det stemta ganske bra. Egen termin var 8 februar, ULtermin 24, gutten kom midt mellom, den 16, så den kommer når den er klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de kommer når tida er inne :-) Bare det at jeg så fram til at jeg var halvveis snart jeg da, og ikke at jeg må gå tre uker "om igjen" om du forstår? Kjipern.. Dessuten trives jeg ikke maks i jobben min og hadde sett fram til at permisjonen begynte i september. Med ferie først da så var jeg ferdig å jobbe i august liksom. Men ikke nå nei.. Jaja, man overlever vel dette også! Og alt var jo bra med baby, det er tross alt det viktigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, tre uker det var mye.....

kjipt å gå de omigjen.

 

Hehe hadde det vert meg så ville jeg ha blitt gravid etter at jeg testet positivt....testet nemlig på dag 20 etter sist mens første dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du da hva trøsten er? Jeg mener når du tenker på at du må jobbe lenger og sånn. Til neste år når du skal tilbake igjen på jobb så får du være hjemme lenger enn om terminen ikke ble flyttet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har kommet på det jeg også :-) Så den tanken var god å lene seg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...