Gå til innhold

Hva gir dere til deres 5 og en halv mnd gamle bebiser?

Anbefalte innlegg

Jeg gir han grøt hver kveld og grønnsakspurre på formidagen. Ellers er det pupp.. Han hat ett nattmåltid oxo. Men i det siste er han blitt veldig hyper, sover lite og er VELDIG aktiv. Imorrest var det totalt puppenekt, hylte så tårene spratt! Da fiksa jeg grøt til han, spiste seg god å mett på det:) Men, ble nesten litt lei meg jeg da, siden han ike villa ha pupp til meg.. Hva gir dere andre da?

Fortsetter under...

jenta mi har nekta pupp siden den dagen hun fylte fem mnd hun. (fire dager siden)

Nekter! HYLER bare hun ser puppen.. veldig trist :(

så jeg gir henne grøt på formiddag og kveld (bare litt enda da), og mme og vann og drikke..

Har du prøvd å pumpe deg slik at hun kan få det på flaske? Var ikke nå problem inatt, da spiste han masse fra puppen, men da var den oxo stappfull og det kom melk med en gang. Men viss det ikke kommer melk med en gang han suger så hyler han, nekter å prøve mer...

jeg får ikke til å pumpe skjønner du. selv med den nesesprayen som skal hjelpe så går det ikke. Puppene mine vil kun ha babymunn de :(

Har hatt mye melk fram til nå jeg også, men jaggu forsvant den fort når etterspørselen forsvant. Har ingen spreng lenger nå..

Hun kan sutte litt på venstrepuppen når hun er trøtt da, der er det litt igjen :)

kun mme, ho er sålangt fornøyd med det og sover hele natta..har da gitt henne litt smaksprøver av most frukt som dessert, men hun trenger det ikke, babyene skal spise hele livet så jeg trenger ikke absolutt gi henne noe mer sålenge hun er fornøyd

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...