Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei

jeg har ureglmasig mesn. dvs sjelden eggløssing *vet ikke når jeg har eggløsing* vente over 3 år og fikk ikke barn !! så ble jeg behandlet.

Jeg syns det var lit dumt av meg og har ventet så lenge jeg angre på d ! fordi jo eldre man blir så vansklig d blir.

Har du pcos så må du få behandling

1år er naturlig.

Hei!

Når jeg fikk påvist pcos fikk jeg beskjed om at det ikke var noen vits i å vente forlenge før jeg fikk hjelp. Gyn jeg var hos da sa at jeg kunne oppsøke fertilitetsklinikken allerede et halvt år etterpå. Men jeg ventet, og nå er jeg naturlig gravid!!

oppsøk lege, så får du nok hjelp så snart som mulig.

LYKKE TIL

det kommer litt an på alderen din... vi måtte prøve et år ca,med vanlige hormoner,(vi er 21/23), jeg har heller ingen mens... men pergo får du normalt ikke før du har prøvt en stund først(hvis du er ung) .. er du faresonen til fruktbarheten så får du raskt! da får du og sette deg opp på prøverør fort... det fikk vi ikke helller før etter 6md,men det er jo 6mnd venteliste og itilegg..

Takk for svar!

Jeg er 25, og vi har unnlatt å bruke prevensjon (er jo ingen eggløsning uansett) siden september. Så vi har funnet ut at vi satser på å få pergo til høsten. Men prøverør, går det an å sette seg på venteliste til det selv før man har prøvd pergo ol?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...