Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei!

Wow, håper det stemmer det som ble spådd, så spennende!!!!

Jeg har også blitt spådd, av to forskjellige. Fikk som svar at jeg kom til å bli gravid igjen i løpet av sensommeren/høsten/september/oktober, og at det kom til å bli en gutt. Er ganske spent på om dette stemmer. Hadde håpet på at det skulle skje litt før da, men om det stemmer så betyr det at det i allefall er håp om at det kommer til å skje noe, hehe...

Jeg er også nysgjerrig på om det er andre som har blitt spådd og om det stemmer? Som sagt ble jeg litt skuffet etter å ha blitt spådd da det virker så lenge til høsten, men men... Hadde vært moro å hørt andres opplevelser :o)

hei..jeg ble først spådd at jeg ble gravid om 5mnd og at det ble en gutt..også ble jeg spådd av en annen som sa tre mnd og en jente..også ble jeg spådd av ei anna ei i dag som sa at ejg var 3-4 uker på vei og at det ble en gutt..jeg håper mest på jente men men..hehe

er litt tøft om det stemmmer dette da...

midlin

Har blitt spådd, samme dag som jeg hadde EL. Han sa at frøet kom til å sitte og vi fikk ei jente om vi hadde sex denne kvelden. Vi gjorde selvfølgelig som han sa :) og gå nå og venter på ikm som er 13 mai.

Føler at jeg har symptomer på graviditet, men det føler jeg vel hver mnd.

Hadde ør småååååååå blødninger 4,5 og 6 dager etter EL. Noe som kunne vært festeblødninger:) håper bare spåmannen hadde rett. Hvor blir dere spådd?

Ønsker deg lykke til:)

Annonse

Annonse

Jeg har blitt spådd flere ganger, med forskjellig resultat. Første gangen ble jeg spådd å bli gravid rundt jul i 2006, gangen etter ble jeg spådd å bli gravid i august 2006. Håper egentlig at jeg er gravid nå, men kan nøye meg med august 2006 ;-)

Jeg og har også blitt spådd, med forskjellige spådommer.

En så at jeg ble gravid i sommer med jente og en annen at jeg ble gravid med en gutt i august.

Så jeg håper at en av dem treffer med sine spådommer slik at det ikke tar så lang tid. Derfor håper jeg litt på hun som så i sommer jeg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...