Gå til innhold

April: Hvor surrete går det ann å bli da....

Anbefalte innlegg

Jeg var i går å kjøpte nye p-piller,for må strate på en ny pakke idag.

Jeg reagerte på at posen var grønn..ikke vanlige apotek posen alså..ja,ja...

Men nå finner jeg de ikke!! Har lett overalt,å er glad nå for at posen er grønn,lettere å se,men jeg ser den alså ikke..fatter ikke hvor den kan ha blitt av,er så glemsk for tiden,så hvis ikke jeg har en lapp hvor ting står,så finner jeg ikke det..må vel å kjøpe nye da...hehe,og jeg som bare har den ene gangen igjen på resepten..hmm..

Nei,må vel klare å finne den,den kan da ikke ha stukket av selv...

Skjønner bare ikke hvor den er,synes alt forsvinner i dette huset,først forsvant negelklipperen,lete lenge etter den før vi ga opp å kjøpte ny,så forsvant smokke holderen til Simen,har enda ikke funnet den,så måtte kjøpe ny (han er fæl til å kaste smokkene når vi er ute) å nå er pinadø p-pillene mine forsvunnet...huff..blir ikke klok på det her,hvor tar alt vei??

Ut i det store intet??

klem

Fortsetter under...

tror jeg vet hvor de er tatt veien nå..hehe,tror faktis de ligger i bilen,må bare vente til gubben kommer hjem så jeg kan se..men finner de altså ikke noen plass her...må ligge i bilen,hvis ikke så vet jeg ikke hvor de er.

Å, jeg kjenner meg så igjen på det å være surrete.. kan gå inn i butikken for å kjøpe et par ting, når jeg har kommet inn husker jeg pinadø ikke hva jeg skal ha. Sånt skjer hele tiden. Av og til blir jeg litt skremt jeg, at det går ann lissom.... men godt å høre at det er flere enn meg;-)

*ler* ja kjenner meg så absolutt igjen - eg kjøpte noe som heter IdoForm da Gulllhår var syk... ja så tok eg den ut av esken (tabelettene ligger i slikt avlangt metalrør liksom) Og etter det så har eg ikke sett den... eg har støvsugd og vaska gulv etter den tid så skulle trodd at den dukket opp. Men den gang ei...

Kanskje du får komme her å lete Susan.... og så kommer eg opp til deg å leter for deg. Da finner me det sikket. ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...